جنگ خانوادگی - ۲۹ مهر ۹۴

گروه ورزش: نمایش استقلال تهران مقابل پدیده باعث شد پرویز مظلومی به بازیکنانش هشدار دهد که زنگ خطر برای این تیم به صدا در آمده است. استقلال به لطف توقف سپاهان و استقلال خوزستان در صدر جدول ماند تا به این شکل بتواند تساوی با پدیده خراسان را برای هوادارانش توجیه کند. با این وجود شاگردان مظلومی می‌دانند که شانس همیشه با آنها یار نخواهد بود و اگر غفلت کنند مجبور خواهند بود صدر جدول را به تیم دیگری بدهند.

جنگ برادرها

مصاف استقلال و استقلال صنعتی اگرچه یک بازی خانوادگی بین آبی‌های تهران و اهواز محسوب می‌شود، اما حساسیت‌ جدول آنقدر بالا است که بعید است هواداران استقلال تهران خیلی برادر کوچک‌ترشان را در ورزشگاه آزادی تحویل بگیرند . مظلومی و استقلالی‌ها از اشتباهات داوری ناراحتند و اعتقاد دارند با جوی که علیه آنها به‌وجود آمده است، داوران برای آنها پنالتی نمی‌گیرند.

بنابراین استقلالی‌ها تلاش می‌کنند برای کسب پیروزی توجهی به داوری نداشته و به فکر قربانی کردن حریف همنام خود باشند. آبی‌پوشان اهواز تا اینجا نسبت به ۲ فصل گذشته خوب کار کرده و با ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول حضور دارند. حاشیه اصلی قبل از شروع مسابقه بازهم مربوط به داوری بود. مدیران استقلال تهران به انتخاب یدالله جهانبازی داور مسابقه اعتراض داشتند آن هم فقط به خاطر یک اظهار نظر رسانه‌ای! ولی جهانبازی خودش می‌گوید که تاکنون اشتباه تاثیرگذاری در این فصل به ضرر استقلال نداشته است.

برنامه بازی‌های امروز

صبای قم فولاد خوزستان، ساعت ۱۶:۴۵

نفت تهران راه‌آهن تهران، ساعت ۱۶:۴۵

ذوب‌آهن گسترش‌فولاد تبریز، ساعت ۱۶:۴۵

استقلال تهران استقلال خ ، ساعت ۱۶:۴۵

استقلال اهواز پدیده مشهد، ساعت ۱۷