رقم، وحشتناک است. بیش از یک میلیون یورو غرامتی است که مانوئل ژوزه سرمربی دوران مدیریت رویانیان می‌خواهد و حکم آن را از فیفا هم گرفته است. پرونده‌ای که گفته می‌شود به‌خاطر آن رویانیان باید درمراجع ذی‌ربط هم پاسخگو باشد.

اما سردارسابق قرمزها بعد از مطرح شدن پرونده دربرنامه نود درگفت‌وگو با خبرگزاری فارس فقط حاضر شده بخشی از این عدد سنگین را تقبل کند: «بعد از رفتن من از پرسپولیس ۷ مدیر دیگر به این باشگاه آمدند اما مساله مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که بدهی ژوزه و دستیارانش طبق حکم فیفا فقط ۴۰۰ هزار یورو است و بقیه این جریمه برای دیرکرد پرداخت آن است که باعث شده جریمه شویم که مقصر این جریمه دیگر من نیستم. مقصر کسانی هستند که این پرونده را پیگیری نکردند که حالا آن مبلغ اولیه شامل جریمه شده است .»

او مدعی است می‌توانسته این پرونده را جمع کند اما کسی در باشگاه آن را پیگیری نکرده است: «در حالی که با دو ابلاغ از مانوئل ژوزه خواسته بودیم بعد ازجلسه با باشگاه و روشن شدن تکلیفش به تمرین برود اما او از این تصمیم ما تمرد کرد و بدون حضور در جلسه به تمرین رفت که این کار او بی‌احترامی به نام بزرگ پرسپولیس بود. در قبال آن همه حمایت از او ما فقط تاوان پس دادیم و این مساله می‌تواند یک برگ برنده بزرگ برای پرسپولیس در فیفا باشد هرچند که این پرونده ۶ ماه به حال خودش رها شده بود و ما وکلایی گرفتیم که مشاوره از وکلای هلندی و فرانسوی می‌گرفتند و حتی لایحه دفاعی ۱۵۰صفحه‌ای هم آماده کردیم اما متاسفانه این پرونده متولی نداشت و کسی پیگیر آن نبود.»