در نخستین روزاز نیم فصل دوم لیگ پانزدهم فوتبال کشورمان دیروز چهار بازی برگزار شد. در یکی ازاین بازی‌ها تیم‌ پرسپولیس که میهمان پدیده مشهد بود در ورزشگاه ثامن این شهر با نتیجه مساوی ۲- ۲ مقابل حریف خود متوقف شد. گل‌های تیم پدیده را در این دیدار معین عباسیان و محسن بنگر (گل به خودی) در دقایق ۵۷ و ۷۳ بازی به ثمر رساندند و مهدی طارمی در دقیقه ۶۷ و رامین رضاییان در دقیقه ۴+۹۰ گل‌های سرخپوشان را زدند.

این نتیجه برای پرسپولیس در حالی رقم خورد که دو بازیکن این تیم یعنی محسن بنگر و سوشا مکانی نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در دریافت گل دوم پرسپولیس داشتند. گل دوم پرسپولیس روی اشتباه محرز محسن بنگرو گل به خودی وی اتفاق افتاد و در صحنه دیگر اخراج سوشا مکانی در دقیقه ۸۵ بازی نیز ضربه بدی به پرسپولیسی‌ها وارد کرد. سوشا ضمن این اخراج، روی هر دو گل دریافتی‌اش نیز مقصربود تا روز بد خود را تکمیل کند.پرسپولیس که در هفته ششم به سایپا باخته بود بعد از ۱۰ هفته شکست ناپذیری تا آستانه شکستن رکوردش پیش رفت اما با این تساوی رکورد شکست‌ناپذیری خود را حفظ کرد. شاگردان برانکو بعد از این تساوی با ۲۶ امتیاز موقتا در رده چهارم جدول باقی ماندند و منتظر بازی تیم‌های صبا و سایپا خواهند بود. تیم پدیده نیز ۱۸ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت.

نتایج سایر مسابقات دیروز به این شرح است:

استقلال خوزستان ۱ -سپاهان ۱

ذوب‌آهن ۱ -ملوان صفر

راه‌آهن ۱ -فولاد ۱

استقلال صنعتی خوزستان با یک امتیازی که دیروز از بازی مقابل سپاهان گرفت با ۳۳ امتیاز و یک بازی بیشتر از استقلال تهران در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.