داستان با موضوع الطاف امام رضا (ع) درباره زنی به نام رعنا است که پس از پنج سال از زندان آزاد می‌شود. او به دنبال کودک خود که در هنگام دستگیری یک ماهه بوده می‌گردد. رعنا در این رابطه و در نتیجه جست‌وجوهایش به شهر مشهد می‌رسد و به دنبال نشانه‌ای از کودکی که پنج ساله شده می‌گردد.
زمان پخش: شنبه تا چهارشنبه ساعت۲۲: ۲۰
تکرار روز بعد ساعت ۱۵

رخنه شبکه دو
«رخنه» در ۱۰ قسمت به زندگی مردی تقریبا ۵۰ ساله به نام وحید می‌پردازد که کارگاه ساخت ابزار تعزیه و عزاداری دارد. او این شغل را از پدرش به ارث برده و در کنار همسرش روزگار را به خوشی می‌گذراند، اما وحید درست زمانی که باید وسایل عزاداری یکی از هیات‌های مذهبی را آماده کند، با مشکلی روبه رو می‌شود که حل آن ساده نیست.
زمان پخش: از اول دی ساعت ۲۱:۳۰

آوای باران شبکه۳
این سریال داستان یک تاجر دارو به نام طاها ریاحی را در بر می‌گیرد که به‌دلیل گرفتاری کاری مسیر زندگی‌اش دگرگون شده و اتفاقاتی برای وی و دخترش رقم می‌خورد. در این سریال زندگی کاراکتر‌ها در دو مقطع زمانی دهه ۷۰ و حال حاضر
روایت می‌شود.
زمان پخش: به‌زودی از شبکه سه سیما

شاید برای شما هم اتفاق بیافتد شبکه تهران
این مجموعه اپیزود یک به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و احمد معظمی و کارگردانی افشین صادقی و نوید میهن دوست و ... قصد دارد تا مکافات رفتار و اعمال انسان‌ها را به تصویر بکشد و بازتاب رفتار و اعمال افراد در گذشته و تاثیر آن در زندگی آینده را نشان دهد. این مجموعه تلویزیونی به مدت ۴۰ دقیقه از آنتن شبکه تهران نمایش داده می‌شود.
زمان پخش: هر شب ساعت ۱۹
تکرار روز بعد ساعت ۱۲: ۲۰