ترجمه: محسن طباطبایی وقتی مردم سفر می‌کنند چیزهای مختلفی را با خود می‌برند. توشه بار آنها می‌تواند به ما بگوید که این افراد چه ویژگی‌هایی دارند و چگونه مسافرانی هستند. در این اینفوگرافی ما طیف مختلفی از کسانی را که سفر می‌کنند و با خود توشه‌ای حمل می‌کنند، بررسی می‌کنیم. کوله به پشت و خانه به دوش!
شما ماجراجو هستید. چیزهایی نظیر اینکه از کجا لباس بخرید تا بتوانید با آن سفرتان را ادامه دهید، ذهن شما را نگران می‌کند؛ اما شما با یک کوله‌پشتی سفر می‌کنید و می‌خواهید چیز اضافه‌ای با خود برندارید اما اگر مسواکتان را فراموش کرده باشید؟ شما عادت ندارید وسایل زیادی را با خود به همراه ببرید و همین موضوع یک دغدغه همیشگی برای شما خواهد بود. خلاصه می‌توان گفت که اغلب شما بی‌آنکه برنامه‌ریزی درستی کرده باشید، سفر می‌کنید.


خانم‌ها معمولا 10 دست لباس برای یک سفر هفت روزه برمی‌دارند؛ اما آقایان با سه دست لباس هم می‌توانند سفر کنند.pic1
میانگین سنی آقایان برای سفرهای ماجراجویانه ۲۸ سال هم نیست؛ اما خانم‌ها در سن ۴۸ سالگی هم این‌چنین سفرهایی دارند. سایز این خانم ۱۲ هست.



من یک بازرگان هستم با یک ساک دستیpic۲
این چمدان نشان می‌دهد که شما تاجر یا بازرگان هستید. شما خیلی خوب بلدید که چمدانت را به شکلی ببندید که به کارتان بیاید. برنامه سفر شما تنظیم شده؛ حتی جایی که قرار است شام را در مقصدتان بخورید بازبینی کردید و همه آن کارهایی را که قرار بوده است انجام بدهید، الان برنامه‌ریزی شده است. شما خیلی احساس راحتی می‌کنید و همه آن چیزی را برداشتید که یک راهنمای تور در اولین سفرش بر خواهد داشت.


هر زن با چمدان + یک ساک دستیpic۳
شما گزینه‌های متعدد را دوست دارید و ترجیح می‌دهید که همه چیز به نحو احسن و با احساسات انجام شود. اگر قرار باشد که بعد از شام یک نفر به خصوص را در لابی ملاقات کنید، دوست دارید که کاری انجام دهید که بهترین ظاهر را داشته باشید؛ حتی اگر لازم باشد زمان زیادی وقت بگذارید. بنابراین نیاز به مواد لازم هم دارید! میانگین پیراهن‌هایی که زنان برای سفر همراه خود می‌برند، بالاست؛ در حالی که فقط نیمی از آنها را استفاده می‌کنند.اگر یک زن 16 شلوار به همراه داشته باشد، فقط 6 تا از آن را می‌پوشد!



نجیب‌زاده یا اشراف‌زاده
چمدان + کیف دستی+ کیف لباس.pic۴
شما خیلی پیشرفته و با کلاس هستید. اگر ستاره یا شخصیت مهمی در فرودگاه راه برود، دقیقا شبیه شما خواهد بود. این گناه شما نیست؛ این برآمده از شخصیت شما است که چند تا چمدان و کیف همراه خود حمل می‌کنید. تعطیلات فرصت خوبی است تا از خودت تصویر خوبی نشان دهی و شما به خوبی این کار را انجام می‌دهید.


عملکرد چند تکلیفی مادر
لوازم و اثاثیه قابل حمل+ دو تا چمدان+ کالسکه بچه+ کیف دستی.pic5
شما اهل عمل هستید. اگر شما نتوانید بر روی زمین صلح برقرار کنید، هیچ کس دیگر نمی‌تواند! شما اسباب‌بازی‌های مورد علاقه فرزند خود را حمل می‌کنید و یک دنیا کارتون یا برنامه کودک در تبلت خود دارید تا مقدمات جلوگیری از بد خلقی کودکتان را فراهم کرده باشید. هر چیزی که لازم و ضروری باشد، همراه شماست. مانند یک بازرگان مرحله به مرحله پیش نمی‌روید؛ اما همیشه از امنیت می‌درخشید.
باید بدانیم که80 درصد از موقعیت‌های سفر توسط خانم‌ها ساخته می‌شود.