گالری آریا مجموعه‌ای از تازه‌ترین نقاشی‌های بهمن بروجنی با موضوع کافه‌های پاریس در گالری آریا به‌نمایش گذاشته شد. در این نمایشگاه حدود 25 تابلوی نقاشی در ابعاد مختلف 65×50، 33×46 و یک تابلوی بزرگ دو در دو متر روی دیوار رفته‌اند که این آثار از تازه‌ترین کارهای بروجنی به‌شمار می‌روند. تکنیک تمام نقاشی‌ها اکریلیک روی بوم و موضوع آنها کافه‌های پاریس است. این نمایشگاه تا 26 آبان‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در گالری آریا به نشانی خیابان ولیعصر، بالا‌تر از تقاطع شهید بهشتی، کوی زرین، شماره 10 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

گالری آتبین
نمایشگاهی شامل آثار متنوع نقاشی در سبک‌های مختلف از هفت هنرمند، در گالری آتبین برگزار شد. آثار این نمایشگاه با تکنیک‌ها و سبک‌های مختلف خلق شده و نمایشگاه متنوعی از هنر نقاشی را برای مخاطبان به‌وجود آورده‌اند.رضا حسینی، هلن شین دشتگل، مریم طاهریان‌فر، فرزانه قریشی، طاهره واحدی و شمسی یاری هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند. این هنرمندان عضو انجمن نقاشان هستند و آثارشان را با موضوع آزاد به‌نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه تا ۲۷ آبان‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آتبین به نشانی خیابان ولی‌عصر (عج)، جنوب چهارراه پارک‌وی، انتهای کوچه‌ تورج، کوچه‌ خاکزاد، شماره‌ ۴۲ میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.
گالری جرجانی
فائزه بهارلو آثار نقاشی خود را که با الهام از شعر فروغ فرخزاد خلق شده‌اند، در گالری جرجانی به‌نمایش گذاشت. این تابلوها با تکنیک اکریلیک، مدادرنگی و ترکیب مواد روی بوم کار شده‌اند و سبک خاصی ندارند. ایده‌ کشیدن نقاشی‌ها از شعر «پرنده، آه، فقط یک پرنده بود» سروده‌ فروغ فرخزاد گرفته شده است. این نمایشگاه تا ۲۶ آبان‌ماه از ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در گالری جرجانی به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک‌وی، کوچه خیام، شماره ۴ میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است. این گالری شنبه‌ها تعطیل است.