هومن افشار با بالاگرفتن بحث اجرای بسته خروج از رکود دولت طی روزهای اخیر و اظهارات ضد و نقیض تیم دولتی‌ و کارشناسان و مشاوران اقتصادی، بازار مسکن بار دیگر در صف انتظار قرار گرفت. در این ایام، بازار مسکن در مشهد نیز موج کاهشی جدیدی را آغاز کرده است و اگرچه این شیب کاهشی سرعت بالایی ندارد اما به رکود مسکن دامن خواهد زد.
البته ذکر این نکته جالب است که این رویداد در مناطق متوسط به بالای شهر بیشتر مشهود است، به عنوان مثال در مناطقی مانند هفت تیر، صیادشیرازی، امامت، سید رضی و دانشجو قیمت‌ها حداقل متری ۱۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.شاخص رونق معاملات مسکن نسبت به سال‌های گذشته تغییرات اساسی داشته و مشاوران املاک نباید حجم معاملات را با سال‌های گذشته مقایسه کنند، چرا که بعید به نظر می‌رسد وضعیت سال‌های گذشته دوباره تکرار گردد.

pic۱
پارامترهای تاثیرگذار در قیمت اجاره سن بنا، سطح زیربنا، موقعیت، پارکینگ، آسانسور، انباری، مشخصات فنی داخلی،گرمایش و سرمایش است.نرخ های پیشنهادی ستون نبض بازار در هر محله ممکن است به ضعیف ترین یا با کیفیت ترین واحد مسکونی مربوط شود که البته درجه کیفیت محله هم بر این امر تاثیر بسزایی دارد.
قیمت ها بنابر اعلام فروشندگان به insooansoo.com