وضعیت محبوبیت و هواداری برند خود را نسبت به رقبا در میان مصرف کنندگان مورد ارزیابی قرار دهید یکی از مهمترین عوامل موفقیت یا شکست برندها، میزان اعتبار و محبوبیت برند آنها در میان مردم می باشد. هر چند محبوبیت برند، منجر به خرید آنی از برند نمی گردد، لذا محبوبیت می تواند زمینه خریدهای آتی را از برند فراهم آورد. برندهای مطرح، همواره برنامه هایی را برای کسب آگاهی از میزان محبوبیت شان در نظر مصرف کنندگان تدارک دیده و مستمراَ تغییرات در این شاخص کلیدی را مورد ارزیابی قرار می دهند. یکی از مهمترین شاخص های محبوبیت برند، میزان هواداری برند در میان جامعه مصرف کنندگان نسبت به سایر برندهای هم گروه می باشد. در این تحقیق، با استفاده از این شاخص کلیدی به دنبال شناسایی برندهای محبوب از دیدگاه مصرف کنندگان هستیم.
با توجه به وسعت و گستردگی بالای این نظرسنجی در میان مردم، نتایج حاصل از این تحقیق از جنبه تعداد هواداران هر برند، به عنوان مبنای رتبه بندی برندها از نظر محبوبیت در بازار خواهد بود. به عبارتی برندی که دارای بالاترین تعداد آرای هواداری در میان برندهای هم گروه باشد، به عنوان محبوب ترین برند در گروه کالایی مربوطه، معرفی خواهد شد.
نتایج حاصل از این نظرسنجی، اطلاعات ارزشمندی را در مورد میزان هواداری مصرف کنندگان از برندهای فعال در گروههای مختلف کالایی ارائه خواهد نمود. در این تحقیق، با مقایسه میزان هواداری هر برند نسبت به برندهای هم گروه، می توان به تحلیل های ارزشمندی از محبوبیت برندها در بازار دست یافت. اهم گزارشاتی که در قالب این نظرسنجی بزرگ توسعه داده شده اند عبارتند از:
• گزارش علاقمندی مصرف کنندگان به گروههای مختلف کالا/خدمات
• گزارش محبوبیت برند نسبت به برندهای هم گروه
• گزارش محبوبیت برند بر اساس مشخصه های جمعیت شناختی مصرف کنندگان شامل استان، بازه سنی، جنسیت و تحصیلات
کلیه برندهایی که در گروههای مختلف کالا/خدمات جشنواره حضور داشته و تحت نظرسنجی قرار گرفته اند می توانند برای دسترسی و استفاده از گزارشات مربوطه با دبیرخانه جشنواره تماس گرفته و یا درخواست خود را از طریق ایمیل
info@irantopbrands.org به دبیرخانه ارسال نمایند.