آلمان، اسپانیا یا آرژانتینpic1
ابوالحسن خلیلی
عضو هیات نمایندگان اتاق ایران

در واقعیت بنده فوتبالی نیستم و البته علاقه شخصی آدم‌ها فرق می‌کند اما به واسطه حضور تیم ایران در جام جهانی امسال یک حس اقتدار ملی ایجاد شده که به نوعی فرد را به صورت ناخودآگاه مکلف به پیگیری بازی‌ها می‌کند. این حس هر 4 سال یکبار شکل می‌گیرد و البته ما باید کاری کنیم تا محملی شکل بگیرد که در بخش‌های دیگر همچون اقتصاد تجربه با هم بودن را تجربه کنیم.
ارزیابی از جایگاه تیم فوتبال ایران: علاوه‌بر تیم فوتبال ایران، کشتی و والیبال هم نشان داده که چیزی کم نداریم و برای رسیدن به موفقیت یک پشتوانه می‌خواهیم. در دنیای امروز جنگندگی‌ها باید در وقتش پدیدار شود و امیدوارم تیم ایران پدیده این دوره از رقابت‌ها باشد.
تیم مورد علاقه جام جهانی: من شخصا به‌دلیل احساس ملی، تیم ایران را بسیار دوست دارم. به همین دلیل همه بازی‌های تیم ملی ایران را (چه قبل از جام جهانی و چه بعد از همه جام جهانی‌ها) پیگیری کرده ام و البته برای بازی‌های امسال نیز بازی‌ها را پیگیری خواهم کرد و حتما تمام بازی‌های ایران را نگاه می‌کنم.
پیش‌بینی از تیم قهرمان جام جهانی: به نظر من «اسپانیا»، «آلمان» و «آرژانتین» هر کدام در اولویت تیم قهرمان جام جهانی هستند.
آقای گل جام جهانی: نمی‌دانم.
پرسپولیسی هستید یا استقلالی؟: پرسپولیس را بیشتر دوست دارم.



«برزیل» قهرمان می‌شودpic۲
محمدحسین برخوردار
رئیس مجمع واردات

ارزیابی از جایگاه تیم فوتبال ایران: تیم ایران تیم جوانی است که باید بیشتر با جوان‌ها کار شود و استعدادها شناخته شود. اما همین‌که تیم ایران تا اینجا رسیده، برای کشور ما افتخار است و امیدوارم در این جام‌جهانی ایران در جایگاه خوبی قرار گیرد.تیم مورد علاقه جام جهانی: مسلما تیم ملی «ایران» به‌دلیل عرق ملی، تیم مورد علاقه من خواهد بود.
پیش‌بینی از تیم قهرمان جام جهانی: به نظر من «برزیل» قهرمان شود.
آقای گل جام جهانی: نمی‌دانم.
پرسپولیسی هستید یا استقلالی؟:...





آلمان، قهرمان جام جهانی
احمد پورفلاح
رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایرانpic3
ارزیابی از جایگاه تیم فوتبال ایران: ایران از گروه خود در دور اول صعود می‌کند.
تیم مورد علاقه جام جهانی: اول ایران؛ دوم ایتالیا. پیش‌بینی از تیم قهرمان جام جهانی: در درجه اول آلمان، در درجه دوم اسپانیا و درجه سوم برزیل. آقای گل جام جهانی: به نظر من لیونل مسی (مهاجم تیم آرژانتین) در درجه اول آقای گل بازی‌های امسال است. در غیر این صورت کریستیانو رونالدو (مهاجم تیم پرتغال) آقای گل خواهد شد.
پرسپولیسی هستید یا استقلالی؟: طرفدار تیم ملی هستم.



قهرمان، اسپانیا یا آلمان
مسعود گل شیرازی
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق ایرانpic۴

ارزیابی از جایگاه تیم فوتبال ایران: عدم ثبات در فوتبال ایران موجب غیرقابل پیش‌بینی بودن آن شده؛ به همین دلیل نه می‌توان حذف و نه صعود ایران را پیش‌بینی کرد.
تیم مورد علاقه جام جهانی: درخصوص تیم مورد علاقه هم آنچه مسلم است اینکه «ایران» در جایگاه اول و بعد «اسپانیا» و «آلمان».
پیش‌بینی از تیم قهرمان جام جهانی: به نظر بنده قهرمان این دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال از میان دو تیم «اسپانیا» یا «آلمان» خواهد بود.
آقای گل جام جهانی: آقای گلی هم به کریستیانو رونالدو(مهاجم تیم پرتغال) خواهد رسید.
پرسپولیسی هستید یا استقلالی؟ از جام جهانی که بگذریم در میان تیم‌های داخلی در حال حاضر طرفدار «سپاهان» هستم؛ اما در بچگی به تیم «پرسپولیس» علاقه‌مند بودم.