پیام رییس سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت روز جهانی استاندارد
در تقویم ایام: برگی دیگر بر صفحات پربار و درخشان سازمان ملی استاندارد ایران افزوده می‌شود و تلاشگران عرصه استانداردسازی با جشن نودمین سال حیات این سازمان به استقبال روزهای پر از امید و بهروزی می‌شتابند.
شعار روز جهانی استاندارد سال ۲۰۱۵، «استانداردها زبان مشترک جهان» بر مبنای تعامل مردم در سراسر جهانی عنوان شده که ارتباط با شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت دارد، از این رو استانداردها با خلق زبان مشترک می‌توانند سلامت و ایمنی را برای همه مصرف‌کنندگان تولیدات و خدمات تضمین نمایند. سازمان ملی استاندارد ایران که تاریخی پر از موفقیت‌ها و پیروزی‌های بی دریغ حاصل از عشق و ایمان یکان یکان اعضایش را به همراه دارد البته همواره با موانع و مشکلاتی هم روبه‌رو بوده است، اما از آنجائیکه همکاران در راه رسیدن به اهداف متعالی خود در رفع موانع و مشکلات همتی مضاعف به کار بسته‌اند، در دوران تولد، کودکی، جوانی و بالندگی سازمان، از حصار مشکلات عبور کرده‌اند و امروز در قامت سازمانی با تجربه و کارآ در سطح ملی و بین المللی و در شرایط دوران پساتحریم برای خدمتگزاری به جامعه اسلامی، دوران جدیدی از حیات و شکوفایی خود را به عرضه نمایش می‌گذارد.

بی گمان، موفقیت‌ها و شکست‌ها، رنج‌ها و شادی‌های همه همکاران ارجمند در سرزمین پر خیر و برکت ایران اسلامی و خارج از مرزهای این مرز و بوم، مدیون زحمات طاقت فرسای همه کسانی است که در مراکز، ادارات، پژوهشکده‌ها، آزمایشگاه‌ها و بخش‌های خصوصی مرتبط به کار و تلاش مشغولند. از این رو جای آن دارد که از یکایک این عزیزان قدردانی و تشکر نمایم. اکنون که پس از کارزار تحریم اقتصادی و پشت سرگذاشتن موانع متعدد اقتصادی و سیاسی، شرایط تازه ای برای گسترش فرهنگ استاندارد در فضای جامعه و تعاملات بین‌المللی ایجاد شده است، رجاء واثق داریم که بار دیگر همکاران ارجمندم در سازمان ملی استاندارد ایران، همپای دیگر کارگزاران دولت محترم با توکل به توفیقات الهی و در سایه اوامر و توجهات مقام معظم رهبری، بار دیگر در خلق موفقیت‌های هرچه بیشتر ملی و بین‌المللی، کوشا و پیروز خواهند بود.
نودمین سال تولد سازمان را در این روز خجسته به همه کوشندگان استانداردسازی و به ویژه خانواده بزرگ سازمان ملی استاندارد ایران تبریک می‌گویم. پیروز باشید.

نیره السادات پیروزبخت
22 مهر 1394