سال ۱۴۰۰ یک ریال هم برای فوتبال خرج نمی کنیم
دنیای اقتصاد: مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: بر اساس برنامه مصوب هفت ساله باشگاه سپاهان تنها رشته هایی در بخش بانوان و آقایان در باشگاه به صورت فعال حمایت می شوند که بر اساس یک برنامه مشخص و کارشناسی شده در مدت زمانی مشخص به درآمد زایی برسند.

باقریان در اولین دیدار خود با خبرنگاران بعد از مدیر عاملی گفت: همه تلاش ما برای اینکه ارتباط هرچه بیشتر بین مجموعه های فوتبالی و غیر فوتبالی فعال در باشگاه را با توجه به شرایط در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری را فراهم کنیم.
وی در ادامه با اشاره به برنامه هفت ساله ای که برای فعالیت های باشگاه تدوین شده و همه برنامه های ورزشی در این چهارچوب تعریف خواهند شد اضافه کرد: این برنامه که چشم انداز آن تا سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده است سه محور ورزش قهرمانی، تثبیت قهرمانی درآسیا و حرکت به سمت ورزش حرفه ای و درآمدزایی محورهایی هستند که باشگاه سپاهان در مسیر آن حرکت خواهد کرد.

باقریان با اشاره به تثبیت قهرمانی سپاهان در لیگ ایران که هرسال این باشگاه را جز مدعیان قهرمانی قرار داده است یادآور شد: در این برنامه کسب قهرمانی سپاهان در آسیا و سپس تثبیت قهرمانی دراین سطح از مهمترین اهداف برنامه است.

وی با اشاره به حذف تمامی رشته هایی که هیگونه توجیهی برای درآمدزایی ندارند گفت: بر اساس این طرح هفت ساله، تنها رشته هایی در بخش بانوان و آقایان در باشگاه به صورت فعال حمایت می شوند که بر اساس یک برنامه مشخص و کارشناسی شده در مدت زمانی مشخص به درآمد زایی برسند و همه رشته های هزینه بر صرف حذف می شوند. به گفته وی در این طرح فوتبال با توجه به تعرفه های خاص، جایگاه خود را دارد اما حتما باید به درآمد زایی هم برسد.

مدیر عامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه فعالیت ورزشی فرهنگی و اقتصادی سه ضلعی هستند که در کنار هم می توانند مجموعه به هم پیوسته و موفق را بسازند اضافه کرد: بر اساس برنامه در سال ۱۴۰۰ نباید یک ریال برای ورزش هزینه کنیم و این مسیر کاری ما در طی سالهای آینده است که یک سال آن را پشت سر گذاشتیم.