سهمیه دستوری سوخت را نمی پذیریم
رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان شن و ماسه کوهی استان تهران هم به جرگه منتقدان سهمیه دستوری سوخت به بهره برداران معادن پیوست.
مهدی ضابطی در پی برگزاری نشست مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت پخش و توزیع فرآورده های نفتی استان تهران و همچنین جلسه اعضاء هیات مدیره انجمن شن و ماسه آبرفتی با مسئولان حوزه معاونت معدنی و صنایع معدنی استان طی گفت و گویی، لزوم تعیین تکلیف سهیمه سوخت این انجمن را براساس تفاهم نامه ۷ ماده ای با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خواستار شد.
وی گفت: در بند یک تفاهم نامه دقیقا قید شده که سهیمه سوخت اعضاء این انجمن با نظرخواهی و استعلام از این انجمن تعیین و ابلاغ شود.
ضابطی تصریح کرد: هرگونه سهمیه دستوری سوخت برای اعضای انجمن شن و ماسه مخلوط کوهی استان تهران مورد پذیرش ما نیست و انتظار داریم که مسئولان استان با قبول نظریات کارشناسی این هیات مدیره اقدام به تعیین مقدار سوخت واقعی اعضاء کنند.
رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان شن و ماسه مخلوط کوهی استان تهران با اشاره به سایر بندهای این تفاهم نامه با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: علاوه بر دشواری تامین سوخت، اخذ مجوزها، قیمت گذاری عادلانه محصولات و ... از دیگر خواسته های ماست که حل آنها مستلزم همکاری بیشتر دوستان سازمان و اجماع و همدلی فعالان این صنعت می باشد.