راز موفقیت «کسری»؛ قیمت پایین و کیفیت بالاست

طی سال های اخیر بسیاری از مردم به علت مشغله کاری و نداشتن وقت به غذای بیرون از خانه روی آورده‌اند. در این میان رستوران زنجیره‌ای «کسری» به علت کیفیت فوق العاده و اعتماد مشتریان به آن جایگاه بسیار خوبی را در میان اکثریت افراد ایجاد کرد و به یک برند غذایی خوشنام تبدیل شده است. در این خصوص به سراغ مدیرعامل رستوران‌های زنجیره ای فست فود کسری رفتیم و از فعالیت این رستوران و راز موفقیتش در این عرصه جویا شدیم.

محسن کاوسی مدیرعامل فست فود کسری متولد ۱۳۶۴ است که توانسته با پخت غذای با کیفیت و با قیمت پایین نسبت به رقبای خود در زمینه غذای فست فودی اعتماد مشتریان را جذب کند و به عنوان یک مدیر خلاق و جوان و پیشرو در عرصه رستوران داری معرفی شود. دکتر کاوسی گفت: رستوران‌های زنجیره‌ای کسری ۱۴ سال است که با تجربه متخصصین و کارشناسان صنایع غذایی به فعالیت پرداخته است. این رستوران در ابتدا با سرمایه اولیه ۳ میلیون ریال آغاز به کار کرد و در طی این سال‌ها به دلیل موفقیت و کارآمدی کارکنان و مدیران رستوران، توانسته‌ایم سرمایه خود را ۱۰۰ برابر افزایش دهیم. وی اظهارداشت: در حال حاضر خود رستوران کسری تولیدکننده مواد اولیه است و ما از ابتدا اصل کار رستوران را بر پایه کیفیت مواد غذایی با طعم خوب و با قیمت پایین‌تر از رقبای خود قرار داده‌ایم. دکتر کاوسی خاطرنشان کرد: در حال حاظر پنجاه شعبه در سراسر ایران داریم و امیدوارم با توکل و یاری خداوند، حمایت مردم عزیز و استقبال گرمشون ۱۰٠١ شعبه در تمامی سراسر ایران باز کنیم. وی به دریافت لوح‌ها و تندیس‌های گرفته توسط این رستوران اشاره کرد و اظهار کرد: توانسته‌ایم طی سال‌های فعالیت لوح‌ها و تندیس های زیر را از سازمان‌های مربوط به خود اخذ کنیم که این موارد شامل موارد زیر است:

مدیریت کیفیت، مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، مدیریت یکپارچه بر اساس IMS، مدیریت زیست محیطی، دریافت گواهی‌نامه حلال اروپا، دریافت گواهی‌نامه استاندارد محصولات، دریافت تندیس زرین حمایت مصرف‌ کنندگان از مجلس شورای اسلامی، دریافت تندیس بلورین پیشتازان سلامت غذا از دانشگاه شهید بهشتی، دریافت لوح اهتمام پیشتازان سلامت غذا، دریافت تندیس و سیب سلامت از دانشگاه شهید بهشتی، دریافت لوح تقدیر و تندیس شهرت برند، دریافت لوح و تاییده دانشگاه شهید بهشتی براساس کم چربی و بدون نمک بودن غذا، دریافت گواهی نامه TCS از دانشگاه علامه طباطبایی، دریافت تندیس طلای مدیر سال ۱۳۹۴ از نایب رییس مجلس شورای اسلامی و در پایان دریافت تندیس و گواهی نامه دکترا از متخصصین ایران به عنوان چهره ماندگار کسب و کار در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل رستوران‌های زنجیره‌ای فست فود کسری راز موفقیت مجموعه‌اش را پیشرو در شکست قیمت‌ها با بهترین کیفیت مواد غذایی اعلام کرد.

راز موفقیت «کسری»؛ قیمت پایین و کیفیت بالاست

راز موفقیت «کسری»؛ قیمت پایین و کیفیت بالاست