شهرداری، سرمایه گذار و مردم
دنیای اقتصاد: توسعه شهر با حفظ منافع شهرداری و مردم از طریق فرصت های سرمایه گذاری امکانپذیر است.

محمدرضا برکت در دیدار با سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: در راستای سیاست کلی شهردار اصفهان مبنی بر جذب سرمایه گذار بخش خصوصی به منظور تعامل دوسویه با سرمایه گذاران اولین نشست در منطقه 12 برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، مدیر منطقه دوازده شهرداری اصفهان در ادامه نشست افزود: در این جلسه سعی شد در یک فضای صمیمی با سرمایه گذاران پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در منطقه ۱۲ ارائه و معضلات و مشکلات بر سر راه سرمایه گذراران بازگو شود تا بر رفع آن چاره اندیشی شود.

برکت تصریح کرد: هدف اصلی از جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، توسعه شهر با حفظ منافع شهرداری، سرمایه گذار و مردم است در واقع در فضای برد- برد قصد داریم در جهت توسعه شهر گام برداریم.

مدیر منطقه دوازده شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: منطقه دوازده در ورودی شهر اصفهان قرار دارد از این رو پتانسیل زیادی برای احداث هتل، مراکز تفریحی، رفاهی و گردشگری دارد از این رو از سرمایه گذاران خواستیم در این جهت با شهرداری مشارکت داشته باشند.
محمدرضا برکت با تاکید بر اینکه همه اقدامات باید در راستای حفظ هویت تاریخی و میراثی اصفهان باشد، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است ظرف 3 ماه آینده چهار پروژه مشارکتی با سرمایه گذاران بخش خصوصی به اجرا درآید.

شایان ذکر است شهردار اصفهان در هفته گذشته طی نشست با سرمایه گذاران و انبوه سازان استان، سیاست اصلی خود را توسعه پایدار شهر با استفاده از حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی اعلام کرد و شهرداران مناطق مختلف شهر را به عنوان نوک پیکان ورود و حضور سرمایه گذاران، موظف به پیگیری و رفع تمامی مشکلات جذب سرمایه گذاری در استان دانست.