مشکلات دارو در شهر مشهد  برطرف نشده است
تسنیم- معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نیازمند ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای دارو هستیم تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم. سید مرتضی احتشام فر اظهار کرد: کمیته بهداشت و درمان درباره خدمت‌رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر سه جلسه برگزار و مشکلات حوزه درمان زائران را بررسی کرده است. تمامی بیمارستان‌های سطح شهر مشهد در ایام دهه آخر صفر به حالت آماده باش درآمده‌اند و آمادگی کامل برای ارائه خدمات را دارند.
احتشام‌فر به پذیرش رایگان کلیه بیماران در ایام دهه آخر صفر در قالب کاروان‌های پیاده اشاره کرد و افزود: بالگردهای امداد و ۹۴ پایگاه ویژه اورژانس در سطح شهر مشهد آماده ارائه خدمات هستند، همچنین در سطح شهر برنامه‌ای ویژه برای حمایت از بیماران کاروان‌های پیاده وجود دارد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: متاسفانه هنوز مشکلات دارو وجود دارد و نیازهای این حوزه در سطح شهر مشهد برآورده نشده است. در همین جلسه گزارشی ارائه شد مبنی بر اینکه 67 هزار زائر به مشهد مقدس می‌آیند؛ اما مشکلات دارو این حوزه هنوز برطرف نشده است. وی خاطرنشان کرد: در این راستا نیازمند 150 میلیون تومان اعتبار برای دارو هستیم تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.