محصولات جدید«ستاک» به بازار عرضه شد
همزمان با افتتاح رسمی فاز اول طرح توسعه شرکت صنایع غذایی «ستاک» در دهه فجر،محصولات جدید این شرکت تولیدی با برند ستاک روانه بازار شد. نیک دهقان مدیر عامل شرکت صنایع غذایی ستاک در مراسم افتتاح رسمی طرح توسعه کارخانه در شهرک صنعتی خوارزمی که با حضور مهندس محمدرضا مس فروش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، قاسمی فراز فرمانداز شهرستان پاکدشت و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان محلی برگزار شد، با ارائه گزارش کوتاهی گفت: محصول جدید ما تولید انواع بیسکوئیت، کلوچه و نان جو است که با کیفیت بالا و دارای طعم مناسب با ذائقه ایرانیان به بازار عرضه شده است.
به گفته وی، میزان کل سرمایه گذاری در فاز اول طرح توسعه شرکت ۱۸۰۰۰ میلیون ریال و ارزش سرمایه گذاری ماشین آلات آن بالغ بر ۰۰۰/ ۱۰ میلیون ریال می باشد.
براساس این گزارش، موسس و بنیانگذار شرکت تولیدی ستاک که حدود 3 دهه است در صنایع غذایی کشور فعالیت دارد در حال حاضر دارای 2 کارخانه صنایع غذایی در شهرک صنعتی خوارزمی است که کارخانه نخست با متراژ 1620 متر مربع و محصولات بیسکوئیت و کیک و کلوچه با ظرفیت سالانه 300 تن در سال 1384 تاسیس و راه اندازی شده و کارخانه جدید که فاز اول طرح توسعه آن امروز به بهره برداری رسیده است در سال 90 آغاز و امسال در دهه فجر آماده افتتاح شد.
این گزارش حاکی است: تولیدات این شرکت علاوه بر توزیع در بازارهای داخلی از طریق برخی شرکت ها و فعالان بازار به کشورهای استرالیا و حوزه خلیج فارس صادر می شود.
موسس کارخانجات صنایع غذایی ستاک در گزارشی در جمع مسئولان حاضر در مراسم افتتاح طرح توسعه با بیان اینکه ما فقط از مسئولان حمایت می خواهیم و مشکل دیگری نداریم، خواستار توجه بیشتر مسئولان به صنایع کوچک و اشتغالزا شد.
در این دو مجموعه تولیدی روی هم رفته ۸۰ نفر مشغول به کار هستند و پیش بینی شده که فاز دوم طرح توسعه شرکت تولیدی ستاک در تیرماه ۹۴ مورد بهره برداری قرار گیرد.