جایزه پوستر «زمین سبز»  اهدا شد
جایزه پوستر «زمین سبز» عصر روز پنجشنبه، سوم اردیبهشت با حضور مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تئاتر در موزه هنرهای معاصر تهران، اهدا شد. در این جشنواره که به همت کمیته فرهنگ و هنر اکسپوی 2015 میلان و به منظور راهیابی آثار برجسته و برگزیده طراحان جوان کشور به اکسپو برگزار شد، سید آرش حسینی، علیرضا عسگری‌فر و حمید وصفی به عنوان نفرات اول تا سوم جشنواره توسط هیات داوران معرفی شدند و به نفرات برتر این جشنواره تندیس، دیپلم افتخار و جوایز نقدی اهداء گردید.
در این مراسم، مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدواریم در اکسپو امسال که در میلان برگزار خواهد شد، کوتاهی‌های اکسپوی گذشته جبران شود.وی افزود: نگاه عالمانه و دقیق نسبت به آنچه در کشور وجود دارد به عنوان یکی از تمدن‌های بزرگ جهان باید به تصویر کشیده شود.
در پایان این مراسم از هشت اثر برگزیده این جشنواره با حضور معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و تعدادی از هنرمندان عرصه موسیقی، سینما وتئاتر تقدیر به عمل آمد.
آثار برگزیده این جشنواره در اکسپو ۲۰۱۵ که با موضوع «تغذیه زمین، انرژی برای حیات» از ۱۱ اردیبهشت ماه تا ۹ آبان ماه سال ۱۳۹۴ در شهر میلان ایتالیا برگزار خواهد شد، برای عموم بازدیدکنندگان به نمایش در می‌آید.
مدت برگزاری اکسپوی میلان حدود 6 ماه است و در این مدت یک روز به عنوان روز ملی ایران در نظر گرفته شده که مصادف با اول شهریور روز بزرگداشت بوعلی سینا است.