با هر گونه تخلف در معادن برخورد می شود
عملکرد بهره برداران و اقدامات انجام شده در معادن شن و ماسه استان تهران به طور مستمر مورد بازدید و نظارت کارشناسان امورمعدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران قراردارد و با هر گونه تخلف برخورد می شود.
معاون امور معدنی و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفت و گویی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد سوخت معادن با اعلام این مطلب گفت: به اعتقاد ما سرمایه گذاریهای انجام شده در معادن بزرگ و کوچک استان با یک تفاوت کلی مورد تائید ماست . ما معتقدیم سرمایه گذاریهای میلیاردی و واحدهای کمتر سرمایه گذاری شده باید با دقت و توجه مورد ارزیابی قرار گیرند تا حق و حقوقی از هیچ کدام ضایع نشود.
دکتر مجید پورمقدم تصریح کرد: با توجه به درخواست اصلی و فوری معدنکاران برای تامین سوخت مورد نیاز، این سازمان در نظر دارد در شروع فصل سرما از وزارت نفت و شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی بخواهد به طور ویژه این سهمیه را تعیین و تحویل دهند.
پورمقدم با بیان اینکه با تشخیص کارشناسان ما سهمیه سوخت تعیین می شود افزود: پیشنهاد می کنیم که هیات مدیره های دو انجمن شن و ماسه آبرفتی و کوهی استان تهران با این کارشناسان همکاری کنند تا با بررسی لیست های مورد تائید این انجمن ها تصمیم گیری لازم را اعمال کنیم.