روزنامه اطلاعات نوشت: محمد آذری در نشست خبری خود اعلام کرد که افتخاری دیگر برای مدیریت شهری در حوزه تخصصی حسابرسی و امور مالی کسب شده است و تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به شهرداری مشهد رسید. او در این باره گفت: این تندیس در رقابت شهرداری مشهد با بنگاه‌های اقتصادی مختلف و در ارزیابی‌های بسیار دقیق توسط استادان و کارشناسان برجسته به دست آمده است.
معاون اداری و مالی شهرداری مشهد تاکید کرد: ما مبنای کارمان را در حوزه معاونت مالی و اداری، بر سرعت، دقت، سلامت، صداقت، امنیت، شفافیت و کرامت گذاشته‌ایم. آذری با اشاره به این که در حال حاضر تفکرات شهرداری مشهد در حوزه مالی به دیگر کلانشهرها منتقل می‌شود، افزود: هنر مدیریت شهری در شرایط رکود سال جاری این بود که نگذاشته‌ایم امور شهر معطل بماند و با تغییر روش‌های کاری توانسته‌ایم میلیاردها تومان صرفه‌جویی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام دهیم. وی گفت: در حال حاضر ثبت عملیات مالی و حسابرسی به خوبی در شهرداری در حال انجام است و از مجرب‌ترین استادان این حوزه به‌عنوان مشاور بهره می‌بریم که یکی از نتایج حاصل از این زحمات، ارائه تفریغ بودجه به موقع به شورای اسلامی شهر است. آذری یادآور شد: امروز شهرداری مشهد علاوه بر استفاده از اوراق مشارکت و تسهیلات بانکی، از جدیدترین منابع تامین مالی بهره می‌برد که اینها حاصل ادامه کار گذشتگان و بهبود آن توسط مدیران و نیروهای جدید شهرداری است. معاون اداری و مالی شهرداری مشهد افزود: با مشوق‌های ویژه‌ای که این شهرداری برای مؤدیان خود گذاشته است با رشد ۱۱۲ درصدی وصولی عوارض نوسازی و عمران شهری نسبت به مدت مشابه پارسال روبه‌رو بوده است.آذری گفت: عوارض صنفی نیز نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۰۰ در صد رشد داشته است که از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.‏

تصویب ایجاد ناحیه صنعتی راز و جرگلان در خراسان شمالی
روزنامه ایران در خبری به نقل از محمدعلی یوسفی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، نوشت: کلیات ایجاد ناحیه صنعتی راز و جرگلان در خراسان شمالی درهیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی ایران به تصویب رسید. مطالعات امکان سنجی این ناحیه صنعتی انجام و ضرورت راه‌اندازی آن مورد موافقت اعضای هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک کشور قرار گرفت. یوسفی گفته است به‌زودی مشاور اجرای این طرح برای مکان‌یابی این ناحیه صنعتی انتخاب خواهد شد و زمینه توسعه و رونق فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی با ایجاد و راه‌اندازی این ناحیه صنعتی، در شهرستان مرزی راز و جرگلان فراهم خواهد شد. برای ایجاد این ناحیه صنعتی ۵۵ هکتار زمین پیش‌بینی شده است. هم‌اکنون در استان ۹۱۷ هزار نفری خراسان شمالی ۱۴ ناحیه صنعتی وجود دارد که با راه‌اندازی این ناحیه صنعتی، تعداد نواحی در این استان به ۱۵ شهرک صنعتی افزایش خواهد یافت.