حذف برندهای  خارجی از بازار پوشاک ایران
خط تولید بزرگترین و مدرن ترین پوشاک مردانه ایران و خاورمیانه در دهه فجر امسال در شهرک صنعتی پرند رسما به بهره برداری رسید.
توانمندی و کیفیت پوشاک مردانه شرکت البسه سیرنگ منتخب (LC MAN ) که از ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا در صنعت پوشاک بهره برده است، به عنوان یک برند خوشنام و قدیمی و رو به رشد با توان رقابتی بالا در سطح منطقه مطرح است.
در مراسم افتتاح رسمی کارخانه (LC MAN) که با حضور مهندس حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران، مهندس محمدرضا مس فروش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، دکتر علی سلیمانی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، علی بیگی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان رباط کریم وابوالقاسم شیرازیان رئیس اتحادیه پوشاک ایران برگزار شد، همه سخنرانان از افتتاح این کارخانه با وجود تاخیر چند ساله در راه اندازی آن استقبال کردند و نوید دادند که بازار پوشاک مردانه ایران در آینده نزدیک با محصولات LC MAN برندهای پوشاک مردانه خارجی را به عقب خواهد راند و توجه و اقبال مردم را از این برندها دور خواهد کرد.
سخنرانان این مراسم متفق القول بودند که برداران الیاسی( منصور و ناصر)سهامداران عمده LC MAN خیلی زود از سرمایه گذاری دهها میلیارد تومانی خود در بازار پوشاک مردانه کشور و همزمان انتقال کارخانه شان از ترکیه به ایران، خشنود و راضی خواهند شد.
در ابتدای این مراسم، منصور الیاسی گزارشی ارائه داد و ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اعلام کرد: شرکت LC MAN سابقه 35 ساله در تولید و توزیع پوشاک مردانه در ترکیه و ایران دارد که با ایجاد 20 نمایندگی رسمی در سطح کشور و بیش از 40 عاملیت فروش در ترکیه در سالهای اخیر توانسته است با راه اندازی بزرگترین کارخانه تولیدکننده پوشاک مردانه در سطح منطقه با بهره گیری از کارشناشان و متخصصین خبره و طراحان برجسته اروپایی و ایرانی ، این کارخانه مدرن را طراحی و احداث کنند.

pic1

*فاز ۲ این کارخانه با راه اندازی سه خط جدید تولید پالتو،کاپشن و بارانی موجب اشتغالزایی حدود یکهزار نفر خواهد شد


به گفته الیاسی، ایده و طرح ساخت کارخانه از مدرن ترین طرح های کشورهای آلمان و ایتالیا گرفته شده و پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژی روز دنیا در طراحی و احداث آن مطابق با استانداردهای جهانی پوشاک مردانه به کار گرفته شده است.
در حال حاضر فاز اول این کارخانه با تولید و عرضه 400 دست کت و شلوار، 600 عدد شلوار فاستونی و کتان و 600 عدد پیراهن در یک شیفت کاری با به کارگیری 300 نفر نیرو راه اندازی شده و در ادامه کار و طی ماههای آینده، با تکمیل ماشین آلات این تعداد به 2 برابر اشتغالزایی مستقیم و حدود 2500 نفر اشتغالزایی غیر مستقیم افزایش پیدا می کند.
الیاسی سپس با اشاره به تولیدات فاز ۲ این کارخانه که شامل پالتو، کاپشن و بارانی خواهد بود افزود: با بهره برداری از مرحله دوم راه اندازی کارخانه نه فقط تعداد نیروهای شرکت به حدود ۱۰۰۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد، بلکه اهداف اصلی ما در پایان این فاز که همانا تعصب ملی به برند داخلی و حذف برندهای بیگانه از بازار پوشاک مردانه کشور و جلوگیری از خروج ارز در این زمینه است تحقق خواهد یافت.


pic2

*سهیلا جلودارزاده مشاور وزیر صنعت ،معدن وتجارت: مهندس نعمت‌زاده در خط اول بازسازی صنعت و معدن کشور شجاعانه ایفای نقش می کند

حمایت مسئولان از سرمایه‌گذاری برادران الیاسی و خودکفایی پوشاک کشور
براساس این گزارش، محمدرضا مس فروش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به عنوان سخنران دوم این مراسم ابتدا از افتتاح ۲۴ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۹۲۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۹ هزار نفر در دهه مبارک فجر در استان تهران خبر داد و در ادامه افزود: در جمع این واحدها قطعا راه اندازی کارخانه پوشاک مردانه LC MAN کاملا متمایز از سایر واحدها و دارای این پیام است که پوشاک ایران با سرمایه گذاری نخبگان و دلسوزان برند داخلی در حال اوج گیری و تکامل است و حمایت از آنها جزو اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.
در ادامه این مراسم، بعد از توضیحات تکمیلی مهندس کاوند مدیر کارخانه LC MAN و اظهار رضایت مهندس حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران از برادران الیاسی و سرمایه گذاری آنها در این کارخانه مدرن و بزرگ پوشاک مردانه ایران و خاورمیانه و قول حمایت استانداری تهران از توسعه این گونه واحدها، خانم مهندس سهیلا جلودار‌زاده مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت پشت تریبون قرار گرفت و سخنانی در حمایت از برندهای داخلی پوشاک کشور ایراد کرد.
وی گفت: ما تولیدات پوشاک بسیار خوبی در کشور داریم که متاسفانه به خاطر اعمال ظالمانه تحریم ها مهجور مانده و به بازارهای بین المللی راه نیافته است.
وی با تاکید بر ضرورت تدوین قوانین مناسب برای جلوگیری از واردات 50 درصد پوشاک قانونی و قاچاق به داخل کشور تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد مصوب شدن قوانین بازدارنده در این خصوص باشیم.
جلودارزاده با بیان اینکه مشارکت با کشورهای صاحب سبک و پیشرفته در پوشاک جهانی، امری است که باید به دنبال آن باشیم یادآور شد: اگر به این تعامل و مشارکت دست یابیم مطمئن باشید در آینده ای نه چندان دور، ایران قطب اول پوشاک منطقه خواهد شد به ویژه آنکه خانمها می توانند در این پروژه کارهای زیادی را به عهده گیرند.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت از توجه عمیق و قلبی مهندس نعمت زاده مقام عالی وزارت به بهبود و پیشرفت صنعت کشور یاد کرد و در عین حال، با اظهار تاسف از برخی بی انصافی ها در حق ایشان، شجاعت تمرکز و اشتیاق وی را به ادامه رسالت خطیر خود در این وزارتخانه و کمک به برون رفت صنعت از چالش های موجود ستودنی توصیف نمود.
جلودار زاده در پایان مانند سایر حاضرین و سخنرانان این مراسم ،نقش برادران الیاسی را که با همه سختی ها و مشقت ها کارها را جلو بردند و اشتغال بالا ایجاد نمودند مورد سپاس قرار داد و حمایت وزارت متبوع را از طرح های توسعه آنها اعلام کرد.

pic۳

*برادران الیاسی سهامداران عمده شرکت البسه سیرنگ منتخب (LC MAN) با راه اندازی فاز اول این کارخانه در شهرک صنعتی پرند ودر تدارک انتقال کارخانه خود از ترکیه به ایران ،به مقابله با برندهای خارجی برخاستند