رئیس اتاق اصناف تهران  یک هفته دیگر انتخاب می شود
*خلیل پرتو زاده : این انتخابات با حضور رئیس و نماینده قانونی کمیسیون نظارت بر اصناف تشکیل می شود خلیل پرتو زاده معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت و رئیس بازرگانی انتخاب اتاق اصناف تهران در گفت و گو با خبرنگاران، درباره جزئیات برگزاری این انتخابات گفت:
در این انتخابات ابراهیم درستی ۸۲ رای، خسرو ابراهیمی نیا ۷۵ رای، علی فاضلی ۷۰ رای، حسین درودیان ۵۴ رای، علیرضا رأسی ۵۱ رای، نقی علی اکبری ۴۴ رای و محمد طحان پور ۴۱ رای اخذ کردند.
وی ادامه داد: در این انتخابات 5 نفر اول به عنوان عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف انتخاب شده و انتخابات رئیس اتاق اصناف نیز بعد از رسیدگی به شکایات و برگزاری اولین جلسه اتاق اصناف برگزار می شود.
پرتور زاده در این زمینه با بیان اینکه پس از دو هفته از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مهلت قانونی برای انتخاب رئیس اتاق اصناف است،‌ گفت: این انتخابات با حضور رئیس و نماینده قانونی کمیسیون نظارت بر اصناف تشکیل می شود.
هفت نفر از روسای اتحادیه های تهران بنا بر رای مستقیم روسای دیگر روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه برای هیات رئیسه اتاق اصناف تهران انتخاب شدند.
ابراهیم درستی، خسرو ابراهیمی نیا، علی فاضلی، حسین درودیان و علیرضا رأسی به عنوان پنج عضو دائم هیأت رئیسه و تقی علی اکبری و محمد طحانپور به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
سمت اعضای هیأت رئیسه در انتخابات داخلی که زمان آن هنوز اعلام نشده است مشخص خواهد شد.