آنتن های تلفن همراه ایرانسل  بی ضرر برای مردم
با توجه به افزایش چشمگیر مشترکین تلفن همراه طی سال های اخیر، تعداد آنتن های تلفن همراه BTSنیز در مناطق مسکونی بسیار افزایش یافته است. این امر، با توجه به تشعشات آنتن های BTS سبب نگرانی هایی در بین مردم شده که در برخی موارد نیز مشکلاتی برای تاسیسات BTS درپی داشته و از دیگرسو به تحقیقات گسترده نظری و میدانی در زمینه آثار تشعشعات ساطع شده از آنتن های تلفن همراه منجر گردیده است. تحقیقات انجام شده از سوی سازمان های مختلف، از جمله سازمان انرژی اتمی، مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت نشان می دهد که چگالی انرژی آنتن های BTS نه تنها از حد مجاز استاندارد تجاوز نکرده بلکه انرژی کمتری نیز تولید می کند.
همچنین جمع بندی سازمان بهداشت جهانی و سازمان های مرتبط تخصصی بین المللی نیز تایید می‌کنند که این آنتن‌ها در اطراف خود چگالی انرژی بیش ازحد مجاز تولید نمی کنند و به طور کلی ضرری‌ برای سلامت انسان ندارد.
در ایران نیز بر اساس قانون حفاظت در برابر اشعه مجلس محترم شورای اسلامی، متولی حوزه تشعشع کشور، اداره کل امور حفاظت در برابر اشعه سازمان انرژی اتمی ایران است و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل نیز با رعایت قانون فوق الذکر، آیین نامه اجرایی قانون حفاظت در برابر اشعه هیات وزیران و استاندارد ملی «پرتوهای یونساز- حد پرتوگیری» (کد مصوب 8567) و بر اساس رعایت کلیه قوانین و ابلاغیه های مرتبط، اقدام به تهیه، نصب و بهره برداری از تجهیزات رادیویی و مخابراتی می کند.
علاوه بر این شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل طبق مجوز ۲۴۹۲۵ سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران مجاز به نصب و بهره برداری از تجهیزات تلفن همراه(شامل BTS وکلیه آنتن‌های مربوطه) است.
همچنین، تمامی تجهیزات مخابراتی مورد استفاده در شبکه ایرانسل دارای بالاترین استانداردهای سختگیرانه اتحادیه اروپا و بهترین سطح کیفی هستند و از این جهت جای هیچ گونه نگرانی برای مردم عزیز کشورمان وجود ندارد.