تاریخچه

شرکت تولیدی مهندسی Vivacity Engineering Pty.Ltd استرالیا با سابقه نزدیک به نیم قرن تحت سیستم‌های دقیق مدیریت کیفیت و انجمن ملی آزمایش استرالیا ( N.A.T.A )است که با نام نیک و سابقه درخشان در بازارهای جهانی فعالیت می‌کند و کیفیت بسیار بالا از عمده ترین عوامل موفقیت این شرکت بوده است. محصولات این شرکت تحت برند Megapoxy در سراسر دنیا و به خصوص کشورهای کانادا، آمریکا، استرالیا، چین و همچنین در اروپا تحول عظیمی در صنعت ساختمان پدید آورده است .

در این راستا شرکت «نگین تجارت فردوس» نمایندگی فروش انحصاری و قانونی این محصولات در ایران را برعهده دارد و با بکارگیری محصولات و سرویس کم نظیر آماده ارائه خدمات گوناگون به صنعت ساختمان و پیشگامان این صنعت است. شرکت نگین تجارت فردوس فعالیت خود را در زمینه محصولات ساختمانی طی سال‌ها به اثبات رسانده و اکنون با بکارگیری کادر مجرب در واحدهای گوناگون سازمان شامل واحد فروش، تحقیقات بازاریابی، فنی، حسابداری و واحدهای اجرایی، به دنبال دستیابی به آرمان‌های بزرگ خود در راستای ایجاد تحولی عظیم در صنعت ساختمان ایران است. شرکت «عمران تجارت فردوس» مجری طرح‌های نگین تجارت فردوس بوده و اگر اجرا توسط شرکت مذکور انجام گیرد، پروژه به مدت ۲ سال گارانتی خواهد شد.

امروزه محصولات و فناوری‌های جدید ساختمانی نه تنها به عنوان راهکارهای غیرقابل جایگزین بلکه بیشتر به عنوان بخش جدایی ناپذیر ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و محصولات مگاپوکسی نیز با ارائه فناوری برتر از این قاعده مستثنی نیستند. شرکت نگین تجارت فردوس با بکارگیری نیروهای مجرب و محصولاتی با فناوری تولید بسیار بالا، به دنبال دستیابی به اهداف ارزشمند در راستای پیشرفت صنعت ساختمان در ایران است. امید است اهداف امروز ما در جهت رشد و پیشرفت صنعت ساختمان در ایران باشد.