برگشت اعتبارات به خزانه موقوف! - ۱۵ اردیبهشت ۹۳
اعتبارات مصوب دستگاههای اجرایی باید حتما هزینه شود و برگشت اعتبارات به خزانه را به هیچ وجه نمی پذیریم. استاندار تهران در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران با کمیته برنامه ریزی شهرستان دماوند، با هشدار به مدیران دستگاههای اجرایی استان تهران گفت: باید درست عمل کنید و هرجا احساس کردید پروژه ها دارد به تاخیر می افتد سریعا اعتبارات جابجا شود و اجازه ندهید سرمایه گذاری درجا بزند.
سید حسین هاشمی با بیان اینکه هرچه پروژه ها زودتر به پایان برسد به نفع منطقه است ، افزود: آنچه من امروز در دو شهرستان دماوند و فیروزکوه دیدم که قابل تامل است، اراده مسئولان این مناطق برای برخورد با تخلفات و ساخت و سازهای غیر مجاز است.
وی تصریح کرد: با تاکید و دستور رئیس جمهور، موظفیم از هیچ تخلفی گذشت نکنیم و سیاست ما در چارچوب قانون پیشگیری و مقابله با تخلفات است.
هاشمی سپس از ایجاد مرکز جذب سرمایه‌گذارهای استان تهران خبر داد و اعلام داشت: ما از سرمایه گذاران استان دعوت کردیم به این مرکز مراجعه کنند تا با بررسی و توجیه اقتصادی سرمایه گذاری تصمیم گیری لازم بدون معطلی انجام شود.
استاندار با اشاره به احداث 3 شهرک صنعتی های‌تک در استان تهران گفت: سرمایه گذاری در بخش های تک به صورت جدی باید دنبال شود . احداث این شهرکها هیچگونه مشکلی با شعاع ممنوعه ندارد و از هر لحاظ به ویژه از طریق صندوق توسعه ملی، این سرمایه گذاریها حمایت خواهد شد.