استقبال از برند «سالوت»  در صنعت مواد غذایی
با وجود آنکه بازار مملو از کالاهای متفاوت است اما نوآوری در تولید و عرضه محصولات با کیفیت و متفاوت هنوز می تواند کارسازباشد و هر برندی را به سوی توفیق رهنمون سازد. علی کسرایی، مدیرعامل شرکت سپیدنارجنوب هفته گذشته در دیدار مهندس صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و هیات همراه از تاسیسات تولیدی این شرکت در شهرک صنعتی پیشوا در شرق تهران از موفقیت های چشمگیر این شرکت طی دو ماهی که از آغاز به کارش می گذرد، خبرداد.
شرکت سپیدنارجنوب تولیدکننده انواع سس سرد و گرم تحت برند سالوت است که با مشارکت صنایع غذایی زجاجی، از فعالان صنعتی قدیمی منطقه پا به عرصه رقابت گذاشته است.
کسرایی اظهار داشت: با حمایت های رئیس هیأت مدیره شرکت سپیدنار جنوب آقای محمود جمالیان، سیاست این شرکت جذب سرمایه ایرانیان مقیم کشورهای حوزه خلیج فارس از یکسو و استفاده از ظرفیت های راکد و بلا استفاده صنعتی از دیگر سو است.
تاسیسات تولیدی شرکت در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و فضای سرپوشیده ای حدود ۴۰۰ متر مربع قرار گرفته و با ۲۰ نیروی تحصیلکرده و دانشگاهی در دفتر مرکزی و کارخانه ، روزانه بیش از دو تن انواع سس به خصوص سس مایونز و گوجه فرنگی تولید و روانه بازار می کند.
نگاه تخصصی به تولید سس و تعیین فرمولاسیون و ترکیب سس های تولیدی به گونه ای که طعم‌های جدید و بدیع را رقم زند شرایطی را فراهم آورده که محصولات سالوت هنوز از راه نیامده مشتریان زیادی دارد.
محصولات سالوت در بسته بندی های یکنفره، قوطی و ... تولید و در معتبرترین رستوران ها، فست فودها و فروشگاه ها عرضه می شود .
براساس اظهارات کسرایی، سپیدنار جنوب تاکنون هیچگونه تسهیلاتی اخذ نکرده و به دنبال اخذ تسهیلات هم نیست.
وی خواستار سایر اشکال حمایتی سازمان صنایع و معادن استان به جای پرداخت تسهیلات از جمله مساعدت در صدور و کوتاه شدن زمان اخذ مجوزها است.
جمالیان و کسرایی به عنوان بینانگذاران این شرکت برای توسعه و استفاده از ظرفیت های خالی تولید، در پی جلب مشارکت واحدهای تولیدی و غیرفعال می باشند که در مدل کنونی و با شعار «دنیای طعم و رنگ، سالوت» کاملا موفق بوده است .
کسرایی تاکید دارد: استقبال بازار از محصولات سالوت به مراتب بیشتر از انتظار او و همکارانش بود و همین مساله آنان را به توسعه کار ترغیب نموده است. در این زمینه وی درصدد احداث مجموعه بزرگتری با همین برند در غرب تهران است.
اگرچه ظرفیت اسمی شرکت دو تن در ساعت است اما در حال حاضر به دلیل کمبود جا 2 تن در روز تولید دارد که برای حل این مشکل باید هرچه سریعتر نسبت به تامین اماکن جدید اقدام شود و توسعه کار به طور طبیعی امکان افزایش نیرو و اشتغالزایی بیشتر را فراهم می آورد. مدیران شرکت سپیدنار جنوب امیدوارند با حمایت مسئولین بتوانند تا پایان سال بیش از 100 فرصت شغلی در مجموعه خود فراهم آورند.
مهندس صادقی و هیات همراه در این دیدار با عملکرد و محصولات سپیدنارجنوب آشنا شدند وبا توجه به حوزه فعالیت این شرکت (محصولات غذایی) که آلایندگی کمی دارد دستورات لازم برای مساعدت به این واحد موفق صادر شد.