خانه هنرمندان ایران
نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «طبیعت بیجان؟» در نگارخانه استاد «ممیز» خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی مانند حجت اعظم‌پور، محسن انجم‌شعاع، کژال فخری، حسین کرمی، آرش فتحی، شادی سعیدی، سارا صابری فومنی، مصطفی سلطانی، وحید امینی و همچنین امین فخارزاده و آتنا فریدونی به‌نمایش گذاشته شد.
نمایشگاه «طبیعت بیجان؟» تا 31 مرداد ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار، هر روز از ساعت 14 تا 21 به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

گالری پندار
نمایشگاه گروهی از آثار دانشجویان رشته نقاشی دانشگاه سوره با عنوان «یک خواب عمیق» برگزار شده است. در این نمایشگاه حدود ۳۰ اثر از چهار هنرمند به نمایش درآمده که ابعاد تقریبی آنها بین ١٠٠×٧٠،۶۶×٩٩ و ١٠٠×١٢٠ است.
نیوشا طالقانی، مهسا گذشتی، زهره عبداللهی و نسیم مکرمی چهار هنرمند جوانی هستند که آثارشان را در این نمایشگاه به‌نمایش گذاشته‌اند. آنها در آثار خود به‌گونه‌ای افکار، درونیات و تنهایی انسان‌ها را به تصویر کشیده‌اند.
این نمایشگاه تا پایان مرداد ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در گالری «پندار» به نشانی خیابان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به بلوار کشاورز، کوچه نیلوفر، پلاک ٣٨، واحد ۲ برپاست.

گالری شکوه
در آستانه‌ پنجمین سال درگذشت زنده‌یاد محمدعلی ترقی‌جاه، مجموعه‌ای از آثار او به‌نمایش گذاشته شد. این نمایشگاه حدود ٦٠ نقاشی استاد را دربرمی‌گیرد که گزیده‌ای از چند دهه تلاش هنرمندانه‌ او است. آثاری که بخشی از بینش هنری و نیز نگاه زیبایی‌شناسی او را بازتاب می‌دهد. نمایشگاه آثار این هنرمند تا 30 مردادماه در گالری «شکوه» واقع در فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری پلاک ١٩ ادامه خواهد داشت.