نوروز به خانه خدا می‌روم
محمود عسکری آزاد جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی رئیس جمهور نوروز 93 به زیارت خانه خدا مشرف می‌شوم. امیدوارم این سعادت نصیب تک تک هموطنانم شود و آنان نیز به مراد دلشان برسند و کعبه را زیارت کنند.برای کسانی که می‌خواهند نوروز را به ایرانگردی بگذرانند پیشنهادم این است که راه چابهار را در پیش گیرند و تعطیلاتشان را آنجا بگذرانند. حتی می‌توانند به منطقه گواتر در مرز ایران و پاکستان سفر کنند و از این منطقه دیدنی لذت ببرند. درست است که سه هزار کیلومتر از تهران تا آنجا را باید پیمود؛ اما مسافران این راه طولانی می‌توانند از یزد، کرمان، بم و ایرانشهر هم بگذرند و از دیدنی‌های این مناطق زیبا و تاریخی کشورمان بازدید کنند.




آخرین کتاب
آخرین کتابی که خوانده‌ام نوشته ال گور، معاون اسبق رئیس‌جمهوری آمریکا (بیل کلینتون) بوده است. ضمن اینکه مطالعه این کتاب را به خوانندگان «دنیای اقتصاد» پیشنهادمی‌کنم، یک پیشنهاد دیگر هم دارم آن خواندن کتاب «بانک تهیدستان» نوشته محمد یونس نوبلیست بنگلادشی اقتصاد است که مقدمه‌ای بسیار جالب دارد.
مارمولک سینمای ایران
زیاد اهل سینما رفتن نیستم و از فیلم‌های جدید خبری ندارم. تا جایی که به یاد دارم آخرین باری که به سینما رفتم برای دیدن فیلم مارمولک بود که از آن پس دیگر به سینما نرفته‌ام.
عیدی احیای سازمان مدیریت
در خصوص احیای سازمان مدیریت که برخی شاید آن را عیدی دولت تدبیر و امید بدانند باید بگویم که مطالعات اولیه آن به اتمام رسیده و طرح آن هم به دولت ارائه شده است و باید ببینیم که هیات محترم وزیران در این خصوص چه تصمیمی خواهند گرفت.