ویژه‌نامه روزنامه‌ها را بخوانید
دکتر حیدر مستخدمین حسینی عضو شورای عالی بورس اینکه بگویم دیگران چه بکنند، برای من ثقیل است. من برنامه‌ای را که معمولا در ایام نوروز پیگیری می‌کنم را شرح می‌دهم. طبق برنامه همه ساله در ایام نوروز، علاوه‌بر دید و بازدیدها که یک سنت خوب ایرانی است، تقریبا اولین کار من، تهیه تمامی ویژه‌نامه‌هایی است که روزنامه‌ها منتشر کرده‌اند. ایام نوروز برای مطالعه این ویژه‌نامه‌ها یک فرصت استثنایی است تا 2 بحث مهم از این ویژه‌نامه‌ها استخراج شود. یکی مروری بر اتفاقات سال 92 در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و سایر حوزه‌ها است که روزنامه‌ها سعی می‌کنند مطالب پخته‌تری را تهیه کنند. دوم نگاه به آینده است.
ایام نوروز کمتر می‌خوابم. حتما ۲ فیلم بر پرده‌های سینما را انتخاب می‌کنم و در کنار خانواده با حضور در بین مردم خواهم دید. تئاتر و موسیقی و گالری‌های هنری در این ایام برای من جایگاه ویژه دارند تا با پیگیری آنها در این روزها با جنس خشن اقتصاد آن هم در روزهای سال ۹۲ قدری فاصله بگیرم. موسیقی مورد علاقه من موسیقی دستگاهی ایرانی است که اغلب زمانی را برای گوش دادن به آن اختصاص می‌دهم. البته موسیقی‌های فاخر دیگر نیز ارزشمند هستند.
به بازار کتاب حتما سری می‌زنم. کتاب‌فروشی‌ها باز هستند و آخرین آثار در معرض فروش و نمایش است. در این ایام با زیارت اهل قبور آنهایی را که از دنیا رفته‌اند فراموش نمی‌کنم. طبق رسم هر ساله فرصت دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و کسانی را که جانشان را برای ما در کف دست گرفته بودند از دست نمی‌دهم. این مسوولیت بزرگ اجتماعی در این روزها کار مهمی است.
در روزهای تعطیلات نوروز در تهران هستم. برنامه پیاده‌روی و ورزش هر روزه و حتما خرید نان تازه از برنامه‌های این روزهای من است، چراکه سایر ایام سال ساعت ۶ صبح برای رفتن به کار از منزل بیرون می‌روم. هوای تهران در این ایام خاص است و لطافت ویژه تهران زیبا را می‌شود در این ایام چشید. به کارنامه خودم در سال ۹۲ نیز نظر ویژه‌ای می‌کنم.