کسب رتبه برتر مناطق فعال طرح استقبال از بهار 93 توسط شهرداری منطقه 8
با هدف ارتقای کیفیت محیط شهری، مدیریت شهری منطقه 8 در طرح استقبال از بهار، رتبه برتر در حوزه مناطق فعال را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۸: طرح استقبال از بهار با رویکردشهروندمداری و به‌منظور توسعه و ارتقای سطح خدمات به شهروندان، پاسخگویی به نیازهای آنان در قالب برنامه های فنی و عمرانی،‌ حمل و نقل و ترافیک، ‌خدمات شهری،‌ فرهنگی و اجتماعی و بر اساس نیازسنجی‌های به عمل آمده در محدوده جغرافیایی منطقه ۸ و با تعامل و مشارکت شهروندان اجرایی شده است.
نظارت و تسریع در فرآیند اجرای پروژه‌های عمرانی استقبال از بهار به‌علاوه ارتقای کیفیت محیط شهری و رفع آلودگی‌های بصری، همچنین نظارت بر حریم حرم رضوی در راستای زیباسازی و پاکسازی و ساماندهی منظر شهری و ارائه خدمات و نظارت فراگیر به‌صورت تمام وقت در سطح منطقه از جمله اقدامات شهرداری منطقه ۸ در طرح استقبال از بهار ۹۳ بوده است.
شهردار منطقه ۸ در این باره گفت: فرآیند خدمت‌رسانی مدیریت منطقه ۸ نشان‌دهنده اشراف و شناخت کامل بر این نقطه استراتژیک شهری است. اجرای همزمان پروژهای عظیم عمرانی از قبیل ساخت پیاده‌روی خیابان امام خمینی و اجرای نهضت آسفالت در معابر اصلی و فرعی هسته مرکزی شهر، قدرت، تخصص و نظارت دقیقی می‌طلبید که نتایج حاصله موید همین امر است.
اصغری هدف اصلی از اقدامات انجام شده را ارتقای رضایت شهروندان و ایجاد محیطی نشاط‌بخش برای آنان دانست و افزود: ستاد استقبال از بهار شهرداری منطقه ۸ از ابتدای بهمن ماه آغاز به کار کرده است و با برپایی سلسله نشست‌هایی با حضور مسئولان و کارشناسان منطقه، به بررسی اقدامات سال‌های اخیر و ارائه راهکار و ایده‌های نو و نحوه اجرای صحیح آن پرداخته است.