خانه نقلی، یک اقامتگاه نقلی در کاشان
سال 1386 بود که اکبر رضوانیان، خانه نقلی را از کیارش اقتصادی خرید و شروع به احیا و مرمت آن کرد. اکنون این خانه با ساختار بومی آن یکی از اقامتگاه‌های مرتبط با خوشه‌سار بوم‌گردی در شهر کاشان است.
خانواده رضوانیان خودشان هم در این خانه زندگی می‌کنند و برای میهمانان ایرانی و خارجی خدماتی از قبیل اقامت، گشت بومی، غذا و... را در قالب گردشگری بومی ارائه می‌کنند. اگر برای اقامت خانه نقلی را انتخاب کنید، می‌توانید غذاهای بومی منطقه را سفارش دهید، در یک خانه محلی اقامت داشته باشید و برای گشت‌وگذار هم به کوچه پس کوچه‌های بافت قدیم کاشان سری بزنید و سوغاتی تهیه کنید. چای آتشی، اینترنت رایگان، تجربه نشستن و دراز کردن پا زیر کرسی در زمستان، کتابخانه در هر اتاق و مشارکت در کارهای خانه از تجربه‌هایی است که شما در این خانه خواهید داشت. این خانه دارای ۱۲ اتاق، آشپرخانه، سرداب، خوراک‌سرا، حیاط و حوض است و ۳۵ تا ۴۰ نفر می‌توانند در آن اقامت داشته باشند.
لیست غذاهای خانه نقلی
گوشت و لوبیا پلو شوید، کشک بادنجان، قیمه ریزه بادنجان، قیمه ریزه سیب زمینی، شفته بادمجان، گوشت و عدس بادنجان، کله جوش، خورشت کدو و آلوچه، آب دوغ خیار، شامی، کوکو، انواع آش، اشکنه، کتلت.
منوی نوشیدنی‌های سرد و گرم
سرد : شربت بید مشک، شربت کاسنی، شربت آب لیمو
گرم: انواع دم کردنی‌های سنتی مثل: گل گاو زبان، نعناع و... .
اجناس زیر در خانه نقلی به شما عرضه می‌شوند
لباس‌های الیاف طبیعی، پارچه‌های شعر بافی، ظروف سفالی، کتاب و کارت پستال و آثار فرهنگی،گیوه نشلج (مرغوب‌ترین گیوه از روستایی در اطراف کاشان)، زیلو، سبدهای گرمه از روستاهای نائین اصفهان و صنایع دستی بومی کاشان، کردستان، عشایر، میمند و روستاهای تاریخی ایران.
هزینه‌های اقامت در خانه نقلی
اقامت یک شب به همراه سه وعده غذایی (صبحانه، ناهار، شام) هر نفر ۶۵ هزار تومان.
اقامت یک شب تنها با یک وعده غذایی (صبحانه): ۴۰ هزار تومان
آدرس خونه نقلی: کاشان - خیابان فاضل نراقی- پشت مسجد آقا بزرگ - گذر آب انبار خان - خونه نقلی - کاشی۲۰
تلفن‌ها: ۴۲۳۳۳۲۴ - ۴۲۳۹۳۴۶-۰۳۶۱ و اکبر رضوانیان: ۰۹۱۳۲۷۶۵۹۸۴


اصلاحیه
مطلب مضیف خوزستان منتشر شده در شماره ۴۸ به شرح زیر اصلاح می‌شود:
صاحبخانه تا سه روز از میهمان خود سوال نمی‌پرسد. به این واسطه که میهمان براثر خستگی راه یا به خاطر تازه وارد شدنش به خانه قادر به بیان خواسته خود نیست و تنها پس از سه روز احساس راحتی می‌کند. در مضیف پذیرایی با چای؛ قهوه، خرما وغذاهای سنتی به صورت رایگان صورت می‌گیرد و هزینه‌ای که گرفته می‌شود بابت خدمات، اقامت و برنامه‌های کویر است.