مدیر اجرایی برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی «ایران‌کام» در مشهد گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ایران‌کام، امسال، رشدی ۱۰۰ درصدی نسبت به نمایشگاه گذشته داشته باشد، چراکه به‌طور قطعی جایگزین نمایشگاه اله‌سیت ایران شده و دولت الکترونیک در این دوره بیش از پیش حضوری جدی خواهد داشت. عباسعلی خاکسار در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران، با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشین‌های اداری مشهد هم‌زمان با نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات برگزار می‌شود، درباره رویکرد این دوره از ایران‌کام اظهار کرد: در این دوره شاهد ارائه محصولات جدید در زمینه سخت‌افزار، نرم‌افزار، ماشین‌های اداری، فناوری اطلاعات و همچنین ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی خواهیم بود و در بخش مخابرات غیر از تجهیزات مخابراتی، اپراتورهای مختلف نیز به ارائه و معرفی خدمات نوین خود خواهند پرداخت.
خاکسار اضافه کرد: از طرفی دولت می‌تواند توانمندی خود را در بخش دولت الکترونیک به مردم نشان دهد و همچنین فرصتی برای بخش خصوصی است تا با ایجاد تعامل با دولت، فناوری‌های خود را تکامل و ارتقا بخشد. خاکسار با بیان این که هم‌اکنون ۱۵۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم رشدی حدود ۱۰۰ درصدی نسبت به نمایشگاه سنوات گذشته داشته باشیم.
شایان ذکر است نمایشگاه کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشین‌های اداری مشهد و نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات در خراسان رضوی از 4 تا 7 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود.