راهنمای خرید از برندهای معتبر بازار
هر تصمیم گیری برای یک خرید با ابهام و ریسک همراه است و خریداران همواره به دنبال راههایی برای کاهش ریسک و دستیابی به خرید مطمئن هستند. یکی از بهترین راههای دستیابی به تصمیم خرید بهتر، راهنمایی گرفتن از دوستان و دستیابی به منابع اطلاعاتی موثقی است که توصیه‌هایی با درجه اعتماد بالا به مصرف کنندگان ارائه می نمایند. سایت مرجع برند به عنوان راهنمای خرید مصرف کنندگان به دنبال معرفی برندهای معتبر بازار و ارائه اطلاعاتی موثق از آنها می‌باشد تا بتواند زمینه انتخاب و تصمیم گیری بهتر را برای مصرف کنندگان فراهم آورد. تمایز اصلی مرجع برند بر ارائه اطلاعاتی است که در قالب خبر منتشر می شوند و اعتبار آنها قبل از انتشار، مورد بررسی و تایید قرار گرفته است. ویژگی دیگر اطلاعاتی که در قالب خبر منتشر می شوند، ارزش بالای آنها می باشد بطوریکه این اخبار معمولاً در راستای انجام رویدادی ویژه، توسعه محصول جدید یا برگزاری جشنواره های فروش توسط برندها می باشد.
علاوه بر این، سایت مرجع برند جهت ایجاد راهنمایی خرید بهتر برای مصرف کنندگان و آشنایی بیشتر آنها با معیارهای خرید خوب، به جمع آوری و انتشار مطالب مناسب با عنوان راهنمای خرید کالاهای مختلف پرداخته است.
با بهره گیری از اطلاعات ارزشمندی که در سایت مرجع برند ارائه می گردد مصرف کنندگان می توانند به مزایای زیر دست یابند:
- کسب اطلاع و شناخت برندهای معتبر بازار در گروههای کالا/خدمات مختلف
- دستیابی به لینک های اصلی برندهای معتبر جهت کمک به خرید مطمئن
- دریافت اخبار و اطلاعات رویدادهای برندها جهت ایجاد آگاهی عمومی
- دریافت اخبار و اطلاعات محصولات جدید برای افراد جویای نوآوری محصول
- دریافت اخبار و اطلاعات جشنواره های فروش برند جهت ایجاد فرصت خرید بهتر
- دریافت توصیه های خرید از سایر مصرف کنندگان در مورد تجارب خرید آنها
سایت مرجع برند از کلیه مردم دعوت می‌نماید تا با عضویت در این سایت ضمن دریافت اطلاعات و راهنمایی خرید، با انتقال و انتشار تجربیات خود در سایت، به سایر افراد نیز در تصمیم گیری بهتر یاری نمایند. ضمناً سایت مرجع برند با ارائه خدمات مختلف به اعضای خود از جمله ارسال اطلاعات به موقع از اخبار جشنواره های فروش برندها، زمینه خریدهای بهتر را برای اعضا ایجاد خواهد نمود.
www.topbrands.ir