تقویت گرامر
Road to Grammar آدرس: www.roadtogrammar.com
اگر خود را برای یکی از آزمون‌های استاندارد زبان یعنی ESL، TESL، EFL، TEFL، یا TOEFL آماده می‌کنید، استفاده از منابع این سایت را به شما توصیه می‌کنیم.
به سادگی یکی از عناوین موجود را انتخاب کرده و سپس در آزمون‌های مربوطه که در قالب برنامه فلش آماده شده‌اند، شرکت کنید. حتی می‌توانید این آزمون‌ها را به صورت PDF دانلود کرده و سپس به صورت آنلاین به حل آنها بپردازید. نکته جالبی که درباره این پرسش‌ها وجود دارد این است که هر یک از آنها به یک یادداشت متصل است و این نکات، اطلاعات بیشتری پیرامون قوانین گرامری را به زبان ساده بیان می‌کند که با مثال‌های زیادی نیز همراه شده است. حتی در بخش بازی‌های این وب‌سایت می‌توانید از بازی‌های آموزشی بهره برده و بیش از پیش توانایی زبانی‌تان را تقویت کنید.
اگر شما یک معلم زبان هستید، می‌توانید به بخش درسنامه‌های این سایت سری بزنید و آنها را برای ارائه به زبان آموزان خویش دریافت کنید. همچنین از تمامی این موضوعات گذشته Road to Grammar دارای بخش ویژه‌ای برای زبان آموزان کم سن و سال هم هست. شما می‌توانید با کمک این بخش و سنجش زبان خود از یکی از مراحل در نظر گرفته شده در سایت،یادگیری زبان را شروع کنید.