نمایشگاه،  ویترین واحدهای تولیدی و صنعتی است
دنیای اقتصاد: رییس کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه ها ویترین واحدهای صنعتی و تولیدی و یکی از ابزار مهم در معرفی و فروش محصولات صنعتی است. رییس کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه ها ویترین واحدهای صنعتی و تولیدی و یکی از ابزار مهم در معرفی و فروش محصولات صنعتی است.
مصطفی روناسی در گفت و گو با واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، افزود: کیفیت، محل و نحوه عرضه محصولات در توفیق واحدهای صنعتی و از طریق شرکت در نمایشگاه ها بسیار تأثیرگذار است.
به گفته وی اگر استفاده از نمایشگاه به عنوان ابزار تبلیغات و بازاریابی به درستی به کار گرفته نشود، تنها برای شرکت کنندگان هزینه در پی خواهد داشت. وی تأکید کرد: البته در این مهم، کیفیت مراجعه کنندگان و سطح تخصصی بازدیدکنندگان، بسیار تعیین کننده است و جذب هرچه بیشتر بازدیدکننده متخصص، وابسته به بازاریابی تخصصی و ارتباطات مراکز نمایشگاهی با سایر استان هاست. روناسی خاطرنشان کرد: اعتبار هر نمایشگاه به دو عامل تعداد مشارکت کنندگان و تعداد بازدیدکنندگان وابسته است و هرچه در حاشیه برگزاری نمایشگاه ها تعداد مراودات تجاری و در نتیجه معاملات تجاری انجام شده بیشتر باشد گویای موفقیت نمایشگاه است. وی با اشاره به برگزاری سالانه بیش از 30 عنوان نمایشگاه در حوزه ها و رسته های مختلف صنعتی در اصفهان گفت: نمایشگاه استانی برای صنایع مصرفی از نوع مبلمان و لوازم خانگی بسیار مهم و مؤثرند. وی درباره پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان با اشاره به اینکه در کنار شهرداری اصفهان، اتاق بازرگانی نیز یکی از سهامداران است، افزود: اتاق بازرگانی بسیار اصرار دارد که این پروژه هرچه زودتر به ثمر برسد و از سایر استان ها عقب نمانیم. وی ادامه داد: شهرداری در کنار ارایه خدمات باید به کسب و کار شهروندان نیز توجه داشته باشد و حامی نمایشگاه باشد. وی با اشاره به حسن نیت شهردار جدید اصفهان به پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان گفت: هم اینک تأمین بودجه این پروژه مهمترین مسأله است که شهرداری باید آن را تأمین کند.