نورا حسینی ششمین برج مخابراتی دنیا در ایام نوروز به یکی از مقاصد گردشگران تهرانی تبدیل شده بود. بیش از 700 هزار نفر از برج میلاد بازدید کردند و اگر بهای 9 هزار تومان را برای بلیت‌های نوروزی این مجموعه در نظر بگیریم (نرخ بلیت بازدید این مجموعه از 9 هزار تومان تا 27 هزار تومان است)، برج میلاد توانسته در ایام نوروز تنها از محل گردشگری 6 میلیارد و 300 میلیون تومان برای تامین هزینه پایتخت کسب درآمد کند. درآمدی که به گفته مدیرعامل تازه آن تنها بخشی از هزینه‌های سنگین این برج را تامین می‌کند. علیرضا شریفی مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه این برج هزینه‌هایش از محل درآمدهایش تامین می‌شود به «دنیای اقتصاد» گفت: شاید سطح درآمد این برج به اندازه‌ای نباشد که بسیاری از هزینه‌هایش را پوشش دهد اما بخش قابل توجهی از هزینه‌ها را تامین می‌کند.وی با اشاره به رونق صنعت گردشگری تهران توسط برج میلاد گفت: مردم در ایام نوروز با کمترین هزینه می‌توانستند از این برج مخابراتی بازدید و از سراهای فرهنگی‌ای که در حاشیه آن ایجاد شده بود، بهره‌برداری کنند.
شریفی با بیان اینکه سقف درآمدی‌ای که شورا برای برج میلاد در سال ۹۳ پیش‌بینی کرده بود ۳۰ میلیارد تومان بود که محقق شده است، گفت: این درآمد صرف هزینه‌های برج شد هرچند هزینه‌های ما خیلی بیش از این ارقام است اما با روش‌هایی تلاش می‌کنیم بودجه‌ای به شهر تحمیل نکنیم. همچنین توسعه برج نیز از محل درآمدهای آن تامین خواهد شد.وی با بیان اینکه در سال ۹۴ نگاه توسعه‌ای به موضوع گردشگری داریم گفت: مرکز همایش‌های برج با میزان درآمدش تمام هزینه‌ها را تامین می‌کند همچنین بلیت فروشی نیز یکی از منابع درآمدی ما است همچنین مجموعه تفریحی پیرامونی نیز در افزایش درآمد ما تاثیر‌گذار است.
شریفی با بیان اینکه بیشتر بلیت‌های برج فروخته می‌شود، گفت: بخش بلیت‌های اهدایی بسیار اندک است و قابل توجه نیست اما سودآوری بیشتر این برج بستگی به رونق اقتصادی دارد زیرا در رکود اقتصادی مردم توان اقتصادی برای استفاده از مجموعه‌های تفریحی برج میلاد را ندارند.
مدیرعامل برج میلاد تهران با بیان اینکه در نوروز ۹۴ بیش از ۷۰۰ هزار مسافر و گردشگر از برنامه‌های مختلف برج میلاد بازدید کردند، گفت: جشنواره نوروزی برج میلاد تهران از ۲۷ اسفند ماه کار خود را شروع کرد و تا ۱۴ فروردین ادامه داشت.
به گفته وی همزمان با برپایی جشنواره نوروزی برج میلاد، سراهای فرهنگ فاطمی، تفریحات و سرگرمی، سرای کودک و نوجوان، اقوام ایرانی، سوغات و صنایع‌دستی و سرای گردشگری نیز آغاز به کار کرد که با استقبال خوب شهروندان در ایام نوروز مواجه شد.او درباره بازدیدکنندگان نوروزی این مجموعه گفت: 15 درصد از بازدیدکنندگان برج میلاد از گردشگران استان‌های غربی، 5 درصد از استان‌های شرقی، 5 درصد استان‌های شمالی، 11 درصد از استان‌های مرکزی و 4 درصد از استان‌های جنوبی بودند. همچنین در نوروز امسال شاهد حضور چشمگیر گردشگران خارجی از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی بودیم. به‌گونه‌ای که 4 هزار و 832 نفر از گردشگران خارجی در طول این 17 روز از برنامه‌های نوروزی و برج میلاد تهران بازدید کرده‌اند.
به گفته شریفی، براساس آمارهای به‌دست آمده رشد حضور گردشگران در ۱۷ روز برپایی جشنواره نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۱ درصد و رشد بازدید گردشگران خارجی نسبت به همین مدت در سال گذشته ۹ درصد بوده است.
وی با بیان اینکه به‌زعم مدیران شهری هم اکنون برج میلاد تهران به قطب گردشگری پایتخت تبدیل شده است، افزود: با توجه به آمارهای بازدید از برج میلاد تهران نسبت به سایر اماکن گردشگری می‌توان گفت که هم‌اکنون برج میلاد رتبه نخست بازدیدهای نوروزی را از آن خود کرده است.منصور باقرصاد، قائم‌مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران هم از برج میلاد به‌عنوان یک مقصد گردشگری برای مسافران پایتخت نام برد و گفت: براساس آمارهای موجود برج میلاد به‌عنوان یکی از مراکز گردشگری روزانه به‌طور متوسط ۶۰ هزار بازدیدکننده داشت که در برخی ایام نوروز این آمار افزایش چشمگیری داشته است. امسال با برنامه‌ریزی خوب مدیریت شهری، پایتخت به یکی از مقاصد گردشگری مسافران نوروزی تبدیل شده بود و نمی‌توان گفت که امسال تهران خلوت بود.
وی با بیان اینکه امسال شاهد حضور مسافران از شهرهای مختلف در تهران بودیم، تصریح کرد: براساس آمارهای موجود برج میلاد به‌عنوان یکی از مراکز گردشگری روزانه به‌طور متوسط ۶۰ هزار بازدیدکننده داشت که در برخی از ایام نوروز این آمار افزایش چشمگیری داشته است و این نشان می‌دهد که مدیریت شهری کار خود را به خوبی انجام داده است.
باقرصاد درباره ضرورت برگزاری جشنواره نوروزی برج میلاد تهران توضیح داد: برج میلاد تهران یکی ازیادمان‌های ملی ایرانیان و یکی از برج‌های بین‌المللی است که بسیاری از ایرانیان در شهرهای دور بسیار علاقه‌مند به بازدید از آن هستند که این فرصت در ایام نوروز فراهم است و با برگزاری جشنواره نوروزی هم انگیزه‌ مسافران برای بازدید از این برج بیشتر می‌شود و هم شاهد فضای تفریحی و شادی حلال خواهند بود.به گفته قائم‌مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران، در حال حاضر برج میلاد تهران به یکی از بازوهای کمکی برای توسعه گردشگری پایتخت تبدیل شده است و می‌توان جشنواره نوروزی برج میلاد را به‌عنوان یک الگو در سایر مراکز تفریحی و گردشگری پایتخت استفاده کرد.احمد دنیامالی، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه برج میلاد به جز بخش گردشگری یک برج مخابراتی است به «دنیای اقتصاد» گفت: در حال حاضر استفاده از تجهیزات مخابراتی در دستور کار قرار گرفته و پوشش رادیویی در این برج به زودی انجام خواهد شد که از این محل نیز درآمد خوبی کسب خواهد شد.وی با بیان اینکه برج میلاد، برجی درآمد -هزینه‌ای است، گفت: ما انتظار داریم مرکز همایش‌های این برج بیش از بخش‌های دیگر کسب درآمد کند و همین که این برج بتواند هزینه‌های خودش را برای نگهداری تامین کند به نظر من آن اتفاقی که مدیریت شهری انتظار داشته، افتاده است.