باید به موازات ساماندهی صنایع در استان تهران، بحث توسعه هم در اولویت جدی قرار گیرد تا با تحقق این اهداف به طور همزمان، صنعت و تولید در استان به جایگاه واقعی خود نزدیک شود. محمدرضا مس‌فروش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران که بعد از 3 سال غیبت، دوباره سکاندار این مسئولیت شده است، در مراسم تودیع و معارفه معاون امور صنایع سازمان با تاکید بر موارد فوق تصریح کرد: بحث توسعه با شرایط استان تهران نیاز به توجه ویژه دارد. وی افزود: اگر به سرمایه گذار اجازه سرمایه گذاری ندهیم این امر محقق نخواهد شد و با ایجاد محدودیت برای آنها ، ناخواسته موجب می‌شویم این سرمایه ها به خارج از کشور برود. باید به موازات ساماندهی صنایع در استان تهران بحث توسعه هم در اولویت جدی قرار گیرد. تا با تحقق این اهداف به طور همزمان، صنعت و تولید در استان به جایگاه واقعی خود نزدیک شود.
محمدرضا مس فروش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران که بعد از ۳ سال غیبت، دوباره سکاندار استان شده است، در مراسم تودیع و معارفه معاون امور صنایع سازمان با تاکید بر موارد فوق تصریح کرد: بحث توسعه با شرایط استان تهران نیاز به توجه ویژه دارد.
وی افزود: اگر به سرمایه گذار اجازه سرمایه گذاری ندهیم این امر محقق نخواهد شد و با ایجاد محدودیت برای آنها ، ناخواسته موجب می‌شویم این سرمایه ها و پول به خارج از کشور برود.
مس فروش با بیان اینکه اگر سرمایه‌گذار متقاعد نشود که به جای کلان شهرها، در نقطه دیگری از کشور سرمایه گذاری کند، چه خواهد شد گفت: واضح است، این سرمایه گذاران به خارج می روند. پس بهتر آنکه، این افراد را تحت پوشش صنایع دانش بنیان (های تک) حفظ ، هدایت و حمایت کنیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود در این مراسم خطاب به همکارانش تاکید کرد: همه باید با تغییر و تحولات مدیریتی در سطح وزرا و مدیران ارشد آماده جابجایی و تغییر سمت ها باشیم و این اجتناب ناپذیر است.
برند صنعت و معدن کشور به ویژه در مدیریت استانهای مختلف در بحث مسائل ادغام دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی سابق یادآور شد: امروز چه صنعتی ها و چه بازرگانی ها زیر یک چتر ادغام شدیم و نباید سوء تفاهم ایجاد شود که این آقا صنعتی و آن آقا بازرگانی است. این نگاه غلط است و باید اصلاح شود. مس فروش که فارغ التحصیل معدن و عهده دار مسئولیت هایی در این بخش بوده است، با اشاره به این موضوع که امروز همه ما معدنی، صنعتی و بازرگانی هستیم و نمی توانیم از هم جدا شویم، خاطر نشان ساخت: بیائید صادقانه آستان تحمل خود را بالا برده و خدمت را پیشه کنیم زیرا دوران مسئولیت‌ها و مدیریت های کلان به سرعت می‌گذرد و ماندنی نیست.