نقش‌جهان در معرض تخریب است
دنیای اقتصاد: رئیس هیات گلف استان اصفهان گفت: اداره کل ورزش و جوانان هیچگونه دلسوزی، هدایت و راهنمایی و هیچگونه کمک مالی به هیات‌های ورزشی اصفهان نداشته است.

"محسن شیران" در خصوص وضعیت هیات گلف استان اظهار داشت: با وجود تمام مشکلاتی که در این هیات وجود دارد مخصوصاً مشکلات مالی، در مسابقات لیگ قهرمانی کشور هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان با هزینه‌های شخصی شرکت کردیم که تیم بانوان اصفهان مقام سوم کشور را به دست آورد.وی گفت: هیات گلف استان هیچ اعتبارات مالی ندارد. اداره‌کل ورزش و جوانان استان هم هیچگونه حمایتی چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ غیرمالی به این هیات نداشته است.شیران ادامه داد: مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان صراحتاً عنوان کردند که هیچ کمک مالی به هیات گلف نشده و در سال 94 هم هیچ کمکی نمی‌توانیم داشته باشیم. این بحثی که حساب‌ها باز شده است و ...، فقط در حد یک سری شعارهای تبلیغاتی است. هرچند این حرف درست است و حساب‌ها باز می‌شود اما کمکی به کسی نمی‌شود و مجدداً حساب‌ها توقیف می‌شود. همانطور که برای ورزشگاه نقش‌جهان تبلیغات می‌کنند که داریم کار می‌کنیم در صورتیکه نیازی به گفتن نیست و از نتیجه کاملاً مشخص است که هیچ کاری در عرصه ورزش انجام نشده است. وی افزود: تنها هیات گلف نیست که اداره‌کل هیچ کاری برای آن انجام نداده است بلکه این مشکل برای اکثر هیات‌ها وجود دارد و متأسفانه اداره‌کل ورزش و جوانان استان هیچگونه دلسوزی، هدایت و راهنمایی و هیچگونه کمک مالی به هیات‌ها نداشته است.رئیس هیات گلف استان تصریح کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان اگر تعطیل هم باشد، هیچ فرقی به حال هیات‌های ورزشی نخواهد کرد.

وی در خصوص تأمین هزینه‌های هیات اظهار داشت: مقداری از هزینه‌ها را ورزشکاران و مبالغی را هم خودم تأمین کرده‌ام.شیران در مورد زمین گلف نقش‌جهان گفت: زمین نقش‌جهان در معرض تخریب است و متأسفانه اداره هیچگونه کمکی نکرد و نقشی در این راستا ندارد. شاید امسال بتوانیم از طریق کمک‌های فدراسیون زمین را تا حدودی بازسازی و ترمیم کنیم تا بتوانیم مسابقات را در نقش‌جهان برگزار کنیم. وی بیان داشت: اگر ما بتوانیم همین ظرفیت موجود را که داریم، نگه داریم خیلی خوب است. برنامه‌هایی که سال‌های گذشته داشتیم و اجرا می‌شد با حمایت اداره‌کل بود اما در این دوره از مدیریت اداره‌کل، هیچ کمکی از سوی آنها انجام نشده؛ حتی دریغ از یک معرفی نامه و اصلاً با هیات‌ها همکاری نمی‌کنند. به جرأت می‌توانم بگویم از 52 هیات ورزشی در اصفهان، 40 هیات در مضیقه هستند و حمایت و هدایت نمی‌شوند.شیران در خصوص تعامل اداره آموزش و پرورش در بحث استعدادیابی اظهار داشت: ما اول باید یک زمینه‌ای داشته باشیم و مقدمات این زمینه باید از طریق اداره‌کل ورزش و جوانان فراهم شود و اداره‌کل هم که همکاری با ما ندارد، در نتیجه ما هم محدود هستیم و آموزش و پرورش هم نتوانسته با ما همکاری کند.رئیس هیات گلف استان در پایان بیان کرد: امیدوار هستم که هر چه زودتر در مدیریت اداره‌کل که فعلاً بی‌تفاوت عمل می‌کنند، تغییراتی حاصل شود و ورزش استان مخصوصاً رشته گلف از این بحران نجات پیدا کند.