مترجم: مریم رضایی این عقیده که به‌عنوان یک کسب‌وکار باید نهایت تلاش‌ خود را به‌کار گیرید تا در شرایط سخت همه چیز در مورد مشتری خوب پیش برود، امری عادی برای شرکت‌هایی است که خدمات مشتری افسانه‌ای دارند. داستان یکی از این خدمات افسانه‌ای را مرور می‌کنیم. در نمونه بارز دیگری از توجه به مشتری، شرکت بانجی استودیو (Bungie Studios)، یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های صنعت بازی‌های کامپیوتری، کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. این داستان در مورد پدری غمگین است که پسرش در تعطیلات سال نو باید تحت جراحی پیوند کبد قرار می‌گرفت. از آنجایی که بستری شدن در بیمارستان باعث شده بود این پسر نتواند آخرین مدل بازی کامپیوتری مورد علاقه‌اش به نام «هالو» را بازی کند، پدرش با شرکت بانجی تماس گرفت و این موضوع را با آنها در میان گذاشت و این موضوع را با آنها در میان گذاشت.


۱-واکنش شرکت بانجی فراتر از انتظار همه بود!کل اعضای شرکت، نامه‌ای را که در آن برای آن پسر آرزوی بهبودی کرده بودند، امضا کردند و فرستادند.
pic1



2-بعد از آن، تیم بانجی برای اینکه محرومیت این پسر از بازی هالو را جبران کند، کلاهکی سفارشی به شکل شخصیت اصلی این بازی به همراه پیراهن، اسباب‌بازی و نمادهایی از آن را به‌عنوان هدیه کریسمس به بیمارستان فرستاد.pic2





3-پدرش بعدها نامه تشکری به شرکت به همراه مجموعه تصاویری از روز کریسمس که پسرش با هدایای بانجی در بیمارستان گذرانده بود، ارسال کرد و نوشت:
«وقتی او کلاه مخصوص شخصیت بازی هالو را دید، واقعا غافلگیر شد. شما در نشاندن لبخند بر لبان پسرم نقش بسیار بزرگی ایفا کردید. خانواده من نمی‌داند به چه زبانی از شما تشکر کند!» pic۳
pic4