یکی از دیگر فرم‌های پر شده توسط مشتری و تایید آن از سوی شرکت کارگزاری و سازمان بورس «فرم معرفی اطلاعات حساب‌های بانکی مشتری» است. در این فرم مشتریان به فراخور حقیقی یا حقوقی بودن اطلاعات جداگانه‌ای را باید تکمیل کنند؛ «نام / نام شرکت، نام خانوادگی/ نام نماینده، شماره ملی/ شناسه ملی، کد پستی/ شماره ثبت، نام پدر/ نام مدیرعامل، شماره شناسنامه و محل صدور/ کد اقتصادی، تاریخ و محل تولد/ تاریخ و محل ثبت» از اطلاعاتی است که به عنوان اطلاعات مشتری باید تکمیل شود. (مشخصات اول برای اشخاص حقیقی است و مشخصات پس از (/) مربوط به اشخاص حقوقی است. همچنین کد اقتصادی تنها برای مشتریان حقوقی است و مشتریان حقیقی لازم نیست این گزینه را پر کنند.) در پایان این مشخصات، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه به عنوان شماره‌های تماس ضروری باید درج شود. در بخش دیگری از این فرم، اطلاعات حساب‌های بانکی توسط مشتری بدین ترتیب که «بانک ....... شماره حساب متمرکز....... شبا ....... IR» به عنوان اطلاعات حساب عملیاتی (در اختیار بورس) و «بانک....... شماره حساب متمرکز....... شبا .......IR با نام صاحب/ صاحبان حساب» به عنوان اطلاعات حساب شخصی باید تکمیل شود. مشتری نیز در پایان با بیان «ضمن تایید صحت مندرجات فوق اعلام می‌دارم که هر گونه تغییرات احتمالی را سریعا به آن شرکت کارگزاری اطلاع دهم.» و درج تاریخ، اثر انگشت و مهر و امضا تمامی اطلاعات داده شده را تایید می‌کند.
پس از اینکه این اطلاعات به تایید مشتری رسید، شرکت کارگزاری با اعلام «بدین وسیله گواهی می‌شود اطلاعات فوق توسط ....... در حضور این کارگزاری تکمیل شده و امضای ایشان مورد تایید این کارگزاری است.» و درج تاریخ، اثر انگشت و مهر و امضا تمامی اطلاعات داده شده را تایید می‌کند.
در پایان این فرم، نیز بورس با درج نام ثبت‌کننده، تاریخ و ساعت ثبت و امضا و سپس درج نام تاییدکننده، تاریخ و ساعت تایید و امضا تایید تمامی اطلاعات مشتری و شرکت کارگزاری نهایی می‌شود.