تندیس بلورین به برترین‌های فروش بیمه‌های زندگی تعلق گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اعتبارنیوزنمایندگان و کارگزاران این شرکت در ۲ رده ممتاز ، دارندگان تندیس بلورین و لوح تقدیر، برگزیده شدند. مهندس محمود تدین مدیر عامل شرکت بیمه معلم در مراسم انتخاب نمایندگان برتر این شرکت، ضمن تقدیر از عملکرد ایشان، ارتقاء جایگاه برتر بیمه معلم را مدیون عملکرد مثبت شبکه فروش دانست و استراتژی آتی شرکت بیمه معلم را در افزایش سهم سود رشته بیمه عمر ارزیابی کرد.
در ادامه این مراسم، مجید بنویدی قائم مقام شرکت بیمه معلم ضمن تشریح راهکارهای مدیریتی جهت نیل به اهداف شرکت، تداوم رشد را مرتبط با تعامل مثبت و سازنده با نمایندگان قلمداد کرد و اعلام نمود: کلیه شاخص‌های عملکرد نمایندگان در حال مانیتورینگ می‌باشد.
این گزارش می‌افزاید : سعید گیوه چی مدیر اشخاص بیمه معلم به عنوان متولی برگزاری همایش تقدیر از نمایندگان برتر ، هدف از این گونه گردهمایی‌ها را ارتقاء سطح علمی و توان فنی در عرصه تکنیک‌های فروش بر اساس نیازهای جامعه عنوان کرد.
کارگزاران و نمایندگان برتر، تندیس بلورین و لوح تقدیر خود را با حضور مجید بنویدی قائم مقام شرکت بیمه معلم و معاونین فنی و مالی از مدیر عامل این شرکت دریافت کردند.
گفتنی است شاخص‌های انتخاب نمایندگان برتر رشته بیمه عمر بر مبنای افزایش تولید حق بیمه و کاهش مطالبات از بیمه گذاران ارزشیابی گردیده بود.