مدیرعامل برج میلاد از برگزاری جشنواره گلاب گیری در برج میلاد تهران به مدت یک هفته با همراهی و طراحی گروه‌های مختلف آیین‌های بهاری استان‌ها و عشایر ایران زمین خبر داد. فرزاد هوشیار پارسیان مدیر عامل برج میلاد با اعلام این خبر افزود: مفتخریم که جشن گلاب گیری به عنوان جشن ملی، میهنی و جشن مذهبی ایرانیان در این سازه برگزار می‌شود. ما سعی کردیم به صورت نمادین تمام آیین‌های گلاب‌گیری را در برج میلاد به نمایش بگذاریم.
او تصریح کرد: تبدیل گل به گلاب در تمام دستگاه‌های گلاب‌گیری برای شهروندان تهرانی که شاید به دلیل زندگی آپارتمان‌نشینی امروز نتوانند آن را تماشا کنند، به نمایش گذاشته می‌شود.
هوشیار با بیان اینکه جشنواره از 27 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 3 خرداد نیز ادامه دارد، یادآور شد: جشن گلاب‌گیری از ساعت 10 صبح تا 10 شب برگزار می‌شود و 10 گروه عشایری از مناطق مختلف ایران در این جشنواره حضور دارند و بازدید برای عموم شهروندان رایگان است.
مدیرعامل برج میلاد تهران درباره تاثیرات این اقدام بر صنعت گردشگری یادآور شد: برج میلاد به عنوان قطب گردشگری مدرن تهران و به عنوان نماد ملی ایرانیان باید پازل‌های هویتی را کنار هم قرار داده و به نمایش بگذارد و بتواند نقاط مختلف توریستی کشور را به مردم معرفی کند. قطعا برگزاری جشنواره گلاب گیری برای افرادی که روزانه بین 2 الی 5 هزار نفر هستند و از برج بازدید می‌کنند، می‌تواند یک حرکت ترویجی برای فرهنگ گردشگری نیز باشد.