تیم ملی نوجوانان
تنها موفقیت فدراسیون کفاشیان کسب قهرمانی نوجوانان آسیا در سال ۲۰۰۸ در ازبکستان بود که با مربیگری علی دوستی مهر به دست آمد. این تیم روند موفقیت‌های خود را در جام جهانی ۲۰۰۹ نیز ادامه داد و به جمع ۱۶ تیم برتر رسید. نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۰ با مربیگری اکبر محمدی از گروه خود صعود نکردند و در سال ۲۰۱۲ نیز در مرحله نیمه نهایی حذف شدند، هر چند به جام جهانی ۲۰۱۳ راه یافتند.

لیگ قهرمانان آسیا
در دوران مدیریت کفاشیان تا امروز ۶ دوره لیگ قهرمانان آسیا برگزار شده است که تنها موفقیت تیم‌های ایرانی حضور در یک دوره فینال توسط تیم ذوب آهن بوده است. در دیگر ادوار نیز تیم‌های ایرانی در مراحل گروهی و حذفی قبل از نیمه نهایی از گردونه مسابقات بیرون رفته‌اند که در آخرین مورد سپاهان از دور مسابقات حذف شد.


تیم ملی فوتسال بانوان
دو قهرمانی غرب آسیا در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ مهم‌ترین موفقیت تیم فوتسال بانوان ایران در این سال‌ها بوده است، البته مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا برای بانوان برگزار نمی‌شود


تیم ملی جوانان
جوانان ایران در دوران مدیریت کفاشیان دو بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده‌اند: سال ۲۰۰۸ در عربستان و سال ۲۰۱۰ در چین که در هر دو دوره در گروه خود سوم شدند و از صعود به مراحل بالاتر بازماندند. جوانان ایران کمتر از یک ماه دیگر در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۲ حضور می‌یابند.




تیم ملی بزرگسالان
تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010، توفیقی نداشت و از صعود به این تورنمنت بزرگ بازماند. یک ماه پس از انتخاب کفاشیان به‌عنوان رییس فدراسیون، تیم ملی کار خود را در این مسابقات آغاز کرد و در مرحله اول از سد امارات، کویت و سوریه گذشت. در مرحله دوم، ایران عملکرد مناسبی نداشت و پس از تغییر سرمربی، نیز، نتایج تفاوت زیادی نداشت. تیم ملی در حالی با 11 امتیاز از 8 بازی صعود نکرد که در صورت پیروزی در بازی آخر مقابل کره‌جنوبی، راهی جام جهانی می‌شد.
پس از ناکامی در راه صعود به جام جهانی، تیم ملی در مسابقات غرب آسیا نیز در فینال مغلوب کویت شد و از تکرار ۳ قهرمانی متوالی خود بازماند.
در مسابقات جام ملت‌های 2011 نیز تیم ملی، در مرحله یک چهارم نهایی و در وقت اضافی، مغلوب کره‌جنوبی شد و از دور مسابقات کنار رفت. اکنون تنها امید فدراسیون کفاشیان به مقدماتی جام جهانی 2014 است تا تیم ملی راهی برزیل شود و موفقیت مهمی در کارنامه کفاشیان و تیم مدیریتی او ثبت شود.


تیم ملی امید
تیم زیر 23 سال ایران در بازی‌های آسیایی 2010 توفیقی نداشت و پس از 3 برد متوالی، در مرحله مقدماتی و شکست مالزی و عمان در مراحل حذفی، در نیمه نهایی مغلوب ژاپن شد و در بازی رده بندی نیز بازی 3-1 برده را 4-3 به کره‌جنوبی باخت. امیدهای ایران در مرحله انتخابی المپیک 2012، نیز پس از حذف قرقیزستان در مرحله اول، در دور دوم حذفی با آن اشتباهات عجیب در بازی دادن به بازیکن 2 اخطاره، در نهایت مغلوب عراق شده و از دور مسابقات حذف شدند. آخرین مسابقاتی که این تیم با نام تیم زیر 22 سال برگزار کرد، مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا بود که موفق به صعود به مرحله نهایی شد.


تیم ملی فوتبال بانوان
فوتبال بانوان در دوره مدیریت کفاشیان پیشرفت خوبی داشته است و با توجه به سابقه کم بانوان در فوتبال، انتظار موفقیت خاصی از این تیم نمی‌رفت. بانوان ایران در این دوره برای اولین بار در مقدماتی جام جهانی 2011 و جام ملت‌های آسیا 2008 و 2010 شرکت کردند که موفق به صعود به مرحله نهایی نشدند. در مسابقات غرب آسیا نیز تیم بانوان ایران در سال 2011 نایب قهرمان شد که در سال‌های 2005 و 2007 نیز به این عنوان رسیده بود، اما در سال 2010 از مرحله گروهی صعود نکرد.




تیم ملی فوتسال
دو قهرمانی سال‌های 2008 و 2010 و سومی سال 2012 در دوران مدیریت کفاشیان رقم خورده است، در حالی‌که قبل از این نیز ایران یک بار در سال 2006 از حضور در فینال بازمانده بود. فوتسال ایران اما بهترین عملکرد سال‌های اخیر خود را در جام جهانی 2008 داشت که به مرحله دوم صعود کرد اما با بدشانسی و با تفاضل گل از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.


تیم ملی ساحلی
فوتبال ساحلی در این دوره 2 بار موفق به حضور در جام جهانی شد، اتفاقی که 2 بار قبل از حضور کفاشیان، نیز اتفاق افتاده بود. اما در سال 2009 این تیم سهمیه حضور در جام جهانی را به دست نیاورد. در مسابقات قهرمانی آسیا، نیز ایران 3 بار شرکت کرده است که دو مقام سومی و یک مقام چهارمی به‌دست آورده است. فوتبال ساحلی قبل از آغاز ریاست کفاشیان نیز جایگاه سومی آسیا را در اختیار داشت.