مصرف سوخت کمتر- قیمت پایین تر

شرکت کاترپیلار با بهره مندی از تجربه بیش از ۱۵ سال در زمینه سیستم های حرکتی برقی و انجام تست و آزمایش سیستم برقی این لودر ، به مدت ۴ سال در شرایط مختلف صحرایی نسبت به تولید انبوه این لودر اقدام کرده است. تست و آزمون های سخت و دقیق بعمل آمده اثبات شده در شرایط مختلف صحرایی بهره‌مندی از موتور C۱۸ کاترپیلار و استفاده از شاسی و اکسل پرقدرت لودر ۹۸۸K تضمینی است بر دوام و کارکرد بی عیب و نقص این دستگاه در شرایط مختلف کاری.

حداکثر راندمان و بهره وری

در مقایسه با لودر ۹۸۸K ظرفیت بارگیری و بارگیری - حرکت این دستگاه به طرز چشمگیری افزایش یافته است . به طور دقیق‌تر می توان ادعا کرد راندمان دستگاه در کل به میزان ۲۵ درصد و توان بارگیری به میزان ۴۹ درصد نسبت به لودر ۹۸۸K افزایش یافته است؛ این مزیت خود سبب کاهش هزینه های بهره‌برداری دستگاه و همچنین کاهش گازهای گلخانه ای و تولید کربن در هوا می شود. لودر ۹۸۸KXE مجهز به انواع باکت ها با کاربری‌های متفاوت از سایز ۴.۷ متر مکعب تا ۱۳ متر مکعب می باشد که توانایی بالابری حداکثر ۱۲.۵ تن برای مواد با چگالی بالا و حداکثر ۱۶ تن برای مواد با چگالی پایین را دارد. همچنین این دستگاه مجهز به سیستم کامپیوتری پیشرفته ای است که با توجه به وزن مواد بارگیری شده از آسیب رسیدن به باکت ، جک ها و سیستم هیدرولیکی جلوگیری می کند.

عملیات بارگیری مشابه ، بهره وری بالاتر

طراحی کابین دستگاه به گونه ای صورت گرفته که جایگذاری ادوات و دکمه ها مشابه لودر ۹۸۸K باشد تا اپراتور احساس راحتی و آشنایی بیشتری نسبت به دستگاه داشته باشد همچنین اپراتور با نرمی و سهولت بیشتری نسبت به کنترل دستگاه روبرو است. همچنین سرعت حرکتی این لودر به صورت تک سرعته طراحی شده است تا اپراتور از تعویض دنده بی نیاز باشد که این مزیت نیز سبب اپراتوری روان تر و افزایش راندمان و تولید خواهد شد. علاوه بر این ، لودر برقی ۹۸۸KXE کاترپیلار مجهز به سیستم کنترل فشار باد تایر است که به اپراتور امکان می دهد وضعیت تایرها را به دقت تحت کنترل و نظارت خود داشته باشد. این سیستم در دراز مدت سبب کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و مقرون به صرفه تر شدن استفاده از این دستگاه می شود.

طراحی منحصر به فرد و مهندسی کابین این لودر پیشرفته، سبب راحتی بیش از پیش اپراتور شده است. در واقع اپراتور می تواند از هر دو سمت چپ یا راست کابین وارد کابین شده و استراحت‌گاه دست اپراتور با قابلیت بالا و پایین رفتن سبب ورود و خروج سریع اپراتور به کابین می‌شود. کابین ضمن عایق بندی کامل، از صندلی مخصوصی بهره مند شده تا از وارد آمدن ضربات حین عملیات کار به اپراتور جلوگیری شود؛ این امر نیز سبب راحتی و آسایش بیشتر اپراتور و در نتیجه افزایش کیفیت کار و راندمان نهایی دستگاه می شود. همچنین دستگاه تهویه مطبوع اتوماتیک موجود در کابین سبب حفظ دمای کابین و راحتی اپراتور به ویژه در دماهای بالا می شود.

ماشین آلات سنگین