تعالی مهندسی

تکمیل موفقیت‌آمیز پروژه‌های پیچیده، که مستلزم برخورداری از توانایی مدیریت جامع و دانش مهندسی بین‌رشته‌ای است، نقطه قوت ویژه ILF به شمار می‌رود. دفاتر اصلی این شرکت در رام/ اینسبروک (اتریش) و مونیخ (آلمان) مستقر هستند. علاوه بر این، ILF بیش از ۴۰ دفتر دیگر نیز در کشورهای مختلف جهان دایر کرده است. کارکنان دائم این شرکت، که تعدادشان به بیش از ۲ هزار نفر می‌رسد، برای طراحی راه‌حل‌هایی مطمئن برای پروژه‌های مشتریانی سختگیر استخدام شده‌اند. ILF ارائه‌دهنده خدمات مهندسی و مشاوره نوآوارنه به مشتریانش است و در زمینه برنامه‌ریزی بین‌رشته‌ای پروژه‌های حوزه‌های نفت و گاز، انرژی و حفاظت اقلیم، آب و محیط‌زیست و ترابری و سازه‌ها نیز فعالیت می‌کند.

واقعیات حضور ILF در ایران و گزاره ارزش این شرکت برای شرکا و مشتریان ایرانی

پشتیبانی مستمر از شرکا و مشتریان محلی: ILF، حتی در دوران تحریم‌ها نیز، بازار ایران را ترک نکرد و به فعالیت‌هایش در حوزه‌هایی همچون آب ادامه داد که مشمول تحریم‌ها نمی‌شدند.

خدمات ILF در ایران همه حوزه‌های کسب و کار را پوشش می‌دهد. همین مسأله باعث شده است این شرکت قادر به ایفای نقش مشاور در پروژه‌های مهندسی میان‌رشته‌ای بزرگ و پیچیده در ایران باشد.

ترکیب منحصربه‌فرد تخصص جهانی در زمینه مشاوره، تجربه بین‌المللی، دانش فنی گسترده درباره پروژه‌های خاص و درک عمیق نیازهای محلی به واسطه حضوری پایدار و بلندمدت در بازار ایران از سال ۱۹۷۵ میلادی تاکنون

فراهم کردن ارزش افزوده برای پروژه‌ها و مشتریان از طریق تمرکز ویژه بر افزایش مقبولیت بانکی پروژه‌ها، بهبود مدیریت پروژه و استقرار جدیدترین فناوری‌ها

راه‌اندازی دفتر دائمی و نمایندگی محلی با نام مهندسین مشاور پارس  در تهران

برجسته‌ترین پروژه‌های ILF در ایران:

تصفیه‌خانه فاضلاب تهران

تصفیه‌خانه آب شماره ۲ اهواز

توسعه میدان نفتی یادآوران

سامانه انتقال آب سد جاوه

نیروگاه و تأسیسات نمک‌زدایی SAKO

به‌روزرسانی برنامه توسعه شبکه فاضلاب تهران بزرگ

مهندسین مشاور پارس

نشانی: ایران، تهران، خیابان آفریقا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک ۱۱۴، طبقه ۷

تلفن: ۷۵۹۸۱۱۱۵ (۲۱) ۹۸+

تلفن همراه: ۷۴۵۲۱۵۹ (۹۱۰) ۹۸+