اتوماسیون با نوآوری دفتر مرکزی KEBA، لینز

اتوماسیون دستگاه‌های ریخته‌گری تزریقی

متخصصان KEBA، با برخورداری از دانش فنی، خدمات پشتیبانی مختلفی به مشتریان ارائه می‌کنند. این خدمات پشتیبانی طیف وسیعی از ماشین‌آلات، از دستگاه‌های ریخته‌گری تزریقی هیدرولیک ساده گرفته تا سیستم‌های چندجزئی پیچیده، را شامل می‌شود.

علاوه بر این، KEBA می‌تواند کمک‌هایی را در زمینه طراحی دستگاه‌های الکتریک، رباتیک مبتنی بر فرایندهای یکپارچه یا موضوعات حوزه فناوری ایمنی در اختیار مشتریان قرار دهد و بدین ترتیب، به تحقق بهترین طراحی ممکن برای پروژه‌ها کمک کند.تیم بزرگ مهندسان محصول آموزش‌دیده KEBA در سراسر جهان در دسترس قرار دارند و می‌توانند دستگاه‌های ریخته‌گری تزریقی را به سرعت و با شایستگی کامل پیاده‌سازی کنند. همچنین، این مهندسان می‌توانند فرایند انطباق نرم‌افزار با نیازهای خاص مشتریان را به صورتی کارآمد اجرا و کنترل فرایند را بهینه‌سازی کنند.

KEBA توانسته است، با رصد مستمر جدیدترین روندهای حوزه فعالیتش، جایگاه خود را در مقام پیشرو حوزه اتوماسیون حفظ کند و مزیت تعیین‌کننده‌ای در بازار به دست آورد. به همین دلیل است که بسیاری از بازیگران جهانی از جمله ENGEL، HAITIAN و Borch KePlast، به راهکار اتوماسیون KEBA، اعتماد کرده‌اند.

پیشرویی جهانی در حوزه اتوماسیون مرسولات

KEBA، با فروش بیش از ۵ هزار پایانه اتوماسیون مرسولات KePol، شرکت پیشروی حوزه اتوماسیون مرسولات است. برخورداری از بیش از ۱۵ سال تجربه جهانی باعث شده است تا این شرکت از دانش و اطلاعات فنی عمیقی برخوردار باشد و به شریکی ایده‌آل برای ارائه کامل‌ترین راه‌کارهای اتوماسیون پستی و لجستیک تبدیل شود.

KePol راهبردی جامع برای اتوماسیون تحویل مرسولات است و از مجموعه‌ای از سخت‌افزارها، نرم‌افزارها، خدمات، تجهیزات و مدیریت عرضه تشکیل شده است. این راهبرد، که، در محیطی سلف‌سرویس و منطبق با نیازهای خاص مشتریان ارائه می‌شود، خدمات مشتریان در زمینه تحویل ناهم‌زمان محصولات را بهبود می‌بخشد.

28_KePol-Logistik

KePol logisitcs solution