مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام اصلی را به دشمنان دادند

وی با بیان اینکه امروز شاهد حضور پر شور مردم اصفهان و سایر شهرستان های این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم ادامه داد: مردم نشان دادند که از بصیرت و دشمن شناسی فوق العاده ای برخوردارند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم امروز به خوبی به اهداف شوم دشمنان پی برده اند اظهار‌کرد: امروز دشمنان بطور مجدد به این آب و خاک طمع کرده اند و به همین خاطر باید اتحاد و همبستگی را در بین خودمان افزایش دهیم. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این مراسم گفت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام هایی برای دشمنان و دوستان نظام اسلامی دارد.

محمدرضا جان‌نثاری با اشاره به پیام این حضور برای دشمنان نظام اسلامی ادامه داد: مردم در ۴۴ سال گذشته پای این انقلاب و نظام ایستاده اند و امروز اقشار مختلف مردم یک دل و یک صدا آمده اند تا به دشمنان بگویند که همچنان پای انقلاب اسلامی خواهند ماند.

وی افزود: بطور قطع حضور امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد. جان‌نثاری با اشاره به پیام این حضور برای دوستان نظام، اضافه کرد: تا وقتیکه مردم پای این نظام ایستاده اند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و این انقلاب در ۴۴ سال گذشته به لطف خدا و برکت خون شهدا همانند سرو بلند قامتی شده است. وی ابراز امیدواری کرد که مشکلات این کشور و مردم یکی پس از دیگری رفع شود و گشایش‌های اقتصادی حاصل شود تا دل این مردم بیش از پبش شاد و خوش شود.