پژمان عقدک افزود: از بین مصدومان این حادثه ۶ نفر به بیمارستان الزهرا(س) و سه نفر به بیمارستان آیت الله کاشانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از بین مصدومانی که به بیمارستان الزهرا(س) اعزام شدند تاکنون چهار نفر آنها ترخیص شدند، اظهار داشت: با‌توجه به اینکه ۲ نفر دیگر که در این بیمارستان بستری هستند شرایط پایداری دارند و مشکل جدی نداشته اند احتمال دارد تا پایان وقت امروز از بیمارستان ترخیص شوند.

عقدک با اشاره به اینکه از بین مصدومان اعزام شده به بیمارستان آیت الله کاشانی، یک نفر ترخیص شده است، اضافه کرد: در این بیمارستان ۲ مصدوم که نوجوانان ۱۱ تا ۱۲ ساله هستند به دلیل ضربه و آسیب به ستون فقرات، به‌منظور بررسی های بیشتر و طی‌کردن روند درمانی هنوز بستری هستند.

عقدک با بیان اینکه سقوط از ارتفاع و ضربه محکم به بدن می تواند به آسیب هایی مانند قطع نخاع، ضربه مغزی و حتی مرگ در لحظه منجر شود، خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه نوجوان و با انعطاف پذیری بالا و وزن کم هستند و مشکل بسیار جدی برای آنها ایجاد نشد. منصور شیشه فروش مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره این حادثه گفته است: شهربازی ناژوان فعلا پلمب شده و دلیل بروز حادثه توسط تیم های ارزیابی آتش نشانی و اداره استاندارد در حال بررسی است. اصفهان حدود ۸۸ مجموعه شهربازی و پارک بادی و آبی دارد.