خروش مردم اصفهان در محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش ایرنا، اجتماع مردم اصفهان همزمان با اعلام عزای عمومی در سراسر کشور و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی در پی اقدام جنایتکارانه‌اش در قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی‌پناه در بیمارستان « المعمدانی» غزه برگزار شد.

جمعیت حاضر در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی مضامین محکومیت رژیم صهیونیستی و ‌تصاویر شهدا و مردم آواره و مجروح غزه، این جنایت را بشدت محکوم کردند.

مردم غیور و انقلابی اصفهان با سر دادن شعارهای«فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا»، «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة، غزه شده کرب‌ بلا مهدی بیا» انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام‌ کردند.

شماری از جمعیت حاضر در این خروش مردمی با پوشیدن کفن، آمادگی خود را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

در این راهپیمایی، حضور زنان، جوانان، دانشگاهیان، طلاب ایرانی و غیرایرانی ‌و اقشار مختلف از تمام صنوف چشمگیر بود.

جمعیت انبوه حاضر در راهپیمایی با حضور خود در این اجتماع نشان دادند که مردم غزه تنها نیستند و فلسطین همواره جزئی از پیکره جهان اسلام بوده. و خواهد بود.

مردان، زنان و جوانان اصفهانی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از فجایع غیرانسانی رژیم صهیونیستی، کشتار مردم و غیرنظامیان و تخریب زیرساخت‌های غزه را نقض همه اصول انسانی و کنوانسیون‌های بین‌المللی دانستند و خواستار اقدام فوری نهادهای بین‌المللی برای جلوگیری از ادامه این فجایع غیربشری شدند.

مردم و جوانان اصفهانی همچنین شامگاه سه‌شنبه نیز در محکومیت جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی، در میدان قدس این شهر جمع شدند و حمایت خود را مردم فلسطین اعلام کردند. به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده است که شب گذشته نمونه دیگری از قساوت صهیونیست‌ها با بمباران وحشیانه بیمارستان "المعمدانی" غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به این مکان، به نمایش درآمد. اشغالگران صهیونیست در اقدام جنایتکارانه خود در این بیمارستان، بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند و صدها نفر را زخمی کردند.