«شهر رویاها» توسعه می‌یابد

به گزارش دنیای اقتصاد  مسعود حیدری با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی با مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان اظهار کرد: در این نشست بر استفاده از ظرفیت‌های دوجانبه برای مولدسازی دارایی‌های شهرداری و کسب درآمدهای پایدار از مسیر تعریف پروژه‌های تفریحی و گردشگری تاکید شد.

او افزود: شهرداری اصفهان علاقه‌مند به توسعه صنعت گردشگری استان اصفهان است و به این منظور تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از مجموعه تجاری، رفاهی و اقامتی شهر رویاها برای تصمیم‌گیری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تأکید بر ضرورت ایجاد و توسعه بسترهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای صنعت گردشگری در این کلان‌شهر اضافه کرد: هم‌افزایی بین ۲ نهاد مؤثر در توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر موجب ارائه راهکارهای کاربردی و مؤثر برای رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌شود.

لزوم شناخت دقیق فرصت‌های گردشگری اصفهان

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان نیز در این نشست اظهار کرد: شکل‌گیری مثلث تعاملی شرکت توسعه گردشگری سپاهان، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاران می‌تواند امکان عرضه خدمت به شهروندان، گردشگران و علاقه‌مندان به اکوسیستم تفریحی و گردشگری در این کلان‌شهر را فراهم کند.

در ادامه این نشست، نمایندگان طراح معماری پروژه مجموعه تجاری، رفاهی و اقامتی شهر رویاها به بررسی ابعاد گوناگون این هتل که عنوان طرح برتر فستیوال جهانی معماری را به خود اختصاص داده است، پرداختند و نسبت به چگونگی اجرا، تجهیز و بهره‌برداری بهینه از این ظرفیت و اثربخشی آن بر رونق بیشتر مجموعه تفریحی شهر رویاها تبادل نظر کردند.