انتشارات آشیان به تازگی کتاب ساختار اجتماعی را منتشر کرده است. این کتاب، نوشته مشترک خوزه لوپز (مدرس جامعه‌شناسی در دانشگاه ناتینگهام) و جان اسکات (استاد جامعه شناسی دانشگاه اسکس و دانشگاه برگن نروژ) است و یوسف صفاری ترجمه‌اش کرده است.

کتاب ساختار اجتماعی مشتمل بر شش فصل، منابع و نمایه است. در این کتاب پس از توصیف مفهوم «ساختار اجتماعی»، مفاهیم دیگری مانند ساختار نهادی، ساختارهای رابطه‌ای، سطوح ساختار و ساختارهای جسمیت یافته بررسی شده است. قیمت این کتاب ۱۹۰ صفحه‌ای ۶۵۰۰ تومان است.


انتشارات علمی و فرهنگی منتشر کرد
پیچیدگی و مدیریت: نگرش سیستمی را فراموش کن
«پیچیدگی و مدیریت: نگرش سیستمی را فراموش کن» عنوان تازه ترین کتاب انتشارات علمی و فرهنگی در حوزه مدیریت است. این کتاب را رالف استیسی، داگلاس گریفین و پاتریشیا شاو نوشته‌اند و امیر حسین خالقی ترجمه‌اش کرده است. کتاب مشتمل بر ۹ فصل، سه پیوست، واژه نامه‌های فارسی-انگلیسی و انگلیسی- فارسی به‌علاوه کتابنامه است. رالف استیسی در مقدمه‌ای که برای ترجمه فارسی کتاب نوشته، پرسشی مهم مطرح کرده که در واقع نشان‌دهنده دغدغه اصلی وی و همکارانش هنگام تالیف کتاب بوده است: «به راستی چرا ما بر اساس آن اندیشه‌ای سخن می‌گوییم، تبیین می‌کنیم و نسخه می‌پیچیم که در تناقض آشکار با تجربه ماست؟»
قیمت این کتاب 331 صفحه‌ای 13500 تومان است.


کتاب جدید انتشارات نوید مهر:
از ایده تا مشتری
انتشارات نوید مهر کتابی منتشر کرده به نام «از ایده تا مشتری: چگونه ایده‌های خود را به پول تبدیل کنیم». این کتاب را فیل بیکر مشاور شماری از بنگاه‌های اقتصادی آمریکایی نوشته و آرمیتا سراج زاهدی و همایون گلستانه ترجمه کرده‌اند. مولف، در پیشگفتار کتابش پس از شرح کوتاهی بر سوابق کاری‌اش به عنوان ایده پرداز بنگاه‌ها، می‌نویسد: «این کتاب را نوشتم تا بتوانم اطلاعات و تجربیاتی را که طی بیش از سه دهه درباره تبدیل یک ایده اولیه به یک محصول موفق کسب کرده ام،با خوانندگان به اشتراک بگذارم.»
قیمت این کتاب ۲۰۰ صفحه‌ای ۷۰۰۰ تومان است.


نشر دیبایه و ادبیات کلاسیک
نشر دیبایه، شماری از آثار کلاسیک ادبیات فارسی را در قطعی شکیل و قابل حمل در جیب و کیف منتشر کرده است.برخی از این آثار عبارتند از گلستان سعدی، بوستان سعدی، رباعیات خیام و گزیده‌ای از غزلیات مولوی با عنوان شعر رقصان شمس. سه کتاب اول از نسخه تصحیح محمدعلی فروغی اخذ شده‌اند و شعرهای کتاب آخر گزینش محمد علی سپانلو است.

دعوت از استادان اقتصاد و مدیریت
انتشارات دنیای‌اقتصاد از استادان محترم دانشگاه که آثاری در زمینه‌های اقتصاد و مدیریت تالیف و ترجمه کرده‌اند دعوت به همکاری می‌کند. از استادان محترم و معزز که تمایل به چاپ کتاب خود دارند درخواست می‌شود پیشنهاد خود را به نشانی book@den.ir ارسال فرمایند.


برای تهیه کتاب‌های این صفحه و ۷۰۰۰عنوان کتاب دیگر به نشانی تهران خیابان مطهری بین میرزای شیرازی و خیابان سنایی پلاک۳۷۰ مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۸۷۷۶۲۷۴۰ و۸۷۷۶۲۷۴۵ تماس بگیرید.

دوره های مالی و سرمایه گذاری دوره های مدیریت و اقتصاد دوره های ارتباطات و روزنامه نگاری
کتاب های اقتصادی کتاب های مدیریت و بازرگانی کتاب های سیاسی
کتاب های اندیشه و فرهنگ کتاب های کودک و نوجوان کتاب های ادبیات و هنر